Na półmetku wakacji, Biedronka nie zatrzymuje się i umacnia swoją pozycję lidera na rynku. Sieć konsekwentnie rozszerza swoją obecność w polskich miejscowościach. W okresie od maja do lipca, a także już w pierwszym tygodniu sierpnia Biedronka otworzyła 15 nowych placówek i zmodernizowała kolejne 22 sklepy.
W ciągu ostatnich miesięcy, Biedronka otworzyła 15 nowych sklepów w różnych zakątkach Polski, m.in. w Lublinie, Szczecinie, Kamyku, Lipowej, Wiskitkach, Jabłonnej Lackiej czy Kętrzynie. Każda z tych lokalizacji to odpowiedź na rosnące potrzeby lokalnych społeczności, zapewniając dostęp do szerokiej oferty produktów w atrakcyjnych cenach. Nowoczesne, przyjazne wnętrza tych placówek zapraszają klientów do komfortowych zakupów i oferują bogaty asortyment idealny na letni wypoczynek i codzienne potrzeby. Równolegle, 22 istniejące sklepy przeszły gruntowną modernizację, zyskując nowoczesny wygląd i funkcjonalne rozwiązania, które poprawiają doświadczenia zakupowe klientów w miejscowościach takich jak Kraków, Gdańsk, Jędrzejów, Konin, Gryfice, Strzelce Opolskie, Chełm, Biała Podlaska czy Świecie.
Wyjątkowy rok
Od 7 sierpnia, po remoncie ponownie został otwarty sklep Biedronka przy ul. Sytej 100 w warszawskim Wilanowie. To kolejny krok w realizacji założenia, aby zapewniać klientom najwyższy komfort podczas codziennych zakupów, a także dowód na to, iż sieć Biedronka od wielu lat pozostaje blisko mieszkańców tej dzielnicy jako ich dobry sąsiad.
– Rok 2025 jest dla nas wyjątkowy przede wszystkim ze względu na 30-lecie Biedronki w Polsce. W styczniu postawiliśmy sobie ambitny cel otwarcia 130-150 nowych sklepów do końca roku i tę strategię konsekwentnie realizujemy. W okresie letnim otworzyliśmy 15 sklepów i przeprowadziliśmy modernizację 22 istniejących placówek. Każda lokalizacja została starannie wybrana, by zapewnić klientom dostęp do naszej oferty niezależnie od tego, czy wakacyjny urlop spędzają w dużych aglomeracjach, czy wypoczywają w mniejszych miejscowościach. Inwestujemy nie tylko w ilość, ale przede wszystkim w jakość – wszystkie nowe i zmodernizowane placówki wyposażone są w nowoczesne i prośrodowiskowe rozwiązania zwiększające komfort zakupów i mające pozytywny wpływ na otoczenie – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny, członek zarządu w sieci Biedronka.
Energooszczędne rozwiązania w każdym sklepie

Nowe i zmodernizowane sklepy Biedronki są przykładem połączenia troski o środowisko z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Sieć konsekwentnie inwestuje w rozwiązania z zakresu zielonej energii, czego przykładem są instalacje fotowoltaiczne, które już zasilają 8 nowych lokalizacji. Dzięki systemom zarządzania energią i energooszczędnemu oświetleniu LED, Biedronka osiąga redukcję zużycia energii sięgającą choćby 15%, co stanowi realny wkład w ochronę środowiska oraz zaangażowanie w zrównoważony rozwój sieci.
W trosce o komfort i innowacyjność, w 14 z 15 nowych sklepów wdrożono elektroniczne etykiety cenowe, które znacząco ograniczają zużycie papieru oraz usprawniają proces zakupowy. Klienci doceniają również praktyczne udogodnienia, takie jak krajalnice do chleba, dostępne w 7 nowych placówkach. Co więcej, 14 z 15 nowo otwartych sklepów zostało wyposażone w nowoczesne lady tradycyjne, oferujące bogaty wybór świeżych produktów na wagę – od mięs i wędlin, po sery i ryby, w tym również produkty pochodzące od lokalnych dostawców. To rozwiązanie nie tylko umożliwia sieci zapewnianie klientom dostępu do świeżych i wysokiej jakości produktów, ale także wspieranie regionalnych producentów.
Modernizacja istniejących placówek
Wraz z powstawaniem nowych sklepów, sieć nie zapomina o swoich dotychczasowych klientach. Wyremontowane placówki w takich miejscowościach jak m.in. m.in. Jędrzejów, Miasteczko Śląskie, Rybnik, Elbląg czy Polanów zyskały nie tylko nowoczesny wygląd, ale przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania poprawiające komfort zakupów.

Zmodernizowane placówki zostały wyposażone w przestronne alejki oraz energooszczędne oświetlenie. Zmiany dotyczyły również instalacji energooszczędnych rozwiązań, zgodnych z polityką zrównoważonego rozwoju firmy – wszystkie otwarte po remoncie sklepy są wyposażone w elektroniczne cenówki. W 15 z nich zainstalowano panele fotowoltaiczne, co potwierdza konsekwentne podejście sieci do realizacji celów środowiskowych.
Biedronka zaprasza wszystkich klientów do odkrywania nowej jakości zakupów w nowo otwartych i świeżo wyremontowanych placówkach, a także w pozostałych ponad 3800 sklepach w całej Polsce.