LM Pay firma od finansowania prywatnych usług medycznych i estetycznych, obchodzi 15 lat działalności. Spółka zaczynała w 2010 r. jako Ratalnie.com, działała także pod marką MediRaty, a od 2022 r. funkcjonuje jako LM Pay.
Według danych firmy z rozwiązań LM Pay korzysta ponad 13 tys. klinik, gabinetów i salonów, a rocznie obsługiwanych jest ponad 40 tys. klientów w ponad 300 kategoriach usług. W 2019 r. spółka uruchomiła w placówkach medycznych płatności odroczone pod marką MediPay, określane jako Care Now, Pay Later. W 2025 r. wdrożono także CUK Flex Pay – rozwiązanie do finansowania składek ubezpieczeniowych we współpracy z CUK Ubezpieczenia.
Firma podkreśla, iż rozwija się w oparciu o współpracę z placówkami w całym kraju, oferując im bezpłatny dostęp do systemu, szkolenia i wsparcie konsultantów. Utrzymuje własne call center i stawia na bezpośredni kontakt z klientem zamiast pełnej automatyzacji.
LM Pay jest notowana na giełdzie w Düsseldorfie; debiut miał miejsce w listopadzie 2023 r. Spółka zapowiada dalsze inwestycje w finansowanie dla sektora medycznego i ubezpieczeniowego.
Historia marki obejmuje kilka etapów: start jako Ratalnie.com, funkcjonowanie pod nazwą MediRaty i decyzję o rebrandingu na LM Pay w związku z planami wejścia na zagraniczny parkiet.
Źródło: LM Pay