Lotnisko Chopina: Dwa miesiące z interaktywną wystawą

rynek-lotniczy.pl 3 godzin temu
Dwóch na trzech badanych deklaruje, iż pod wpływem kampanii We Did It In Poland zmienił się ich sposób myślenia o Polsce i Polakach. Z reprezentatywnego badania z udziałem 1023 Polaków wynika także, iż 79 proc. respondentów jest zdania, iż kampanijny spot przedstawia Polskę jako atrakcyjne miejsce dla inwestorów, naukowców czy ludzi biznesu. Z kolei 78 proc. ankietowanych uważa, iż pod wpływem kampanii dostrzegają większy potencjał drzemiący w Polsce i Polakach. Interaktywna wystawa, która prezentuje wybrane polskie innowacje, prezentowana jest w kolejnej lokalizacji. Tym razem, dzięki współpracy z Polskimi Portami Lotniczymi S.A., jest to Lotnisko Chopina w Warszawie.Lotnisko Chopina: Dwa miesiące z interaktywną wystawą
Idź do oryginalnego materiału