Należąca do Grupy LPP marka Sinsay otworzyła swój 60. salon w Chorwacji. Łącznie trójmiejska spółka posiada już ponad 100 salonów na tamtejszym rynku.
Sinsay, czyli najmłodsza marka w portfolio LPP, jest już obecna m.in. w Splicie, Puli, Rijece, Zadarze czy na wyspie Krk.
Rozwój Grupy LPP w Chorwacji
Od kilku lat wszystkie marki LPP – czyli również Reserved, Cropp, House i Mohito – są już obecne w najważniejszych miastach i popularnych kurortach Chorwacji.
– Zadebiutowaliśmy na tym rynku w 2014 roku, a pięć lat później uruchomiliśmy sprzedaż online. Dziś możemy pochwalić się już ponad setką sklepów w całym kraju – potwierdzają przedstawiciele LPP. – Ekspansja w regionach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej to ważna część naszej strategii. Chorwacja wraz z jej dynamicznie rozwijającym się rynkiem i milionami turystów pozostaje jednym z naszych kluczowych punktów na mapie – dodają.

Nowe rynki na celowniku
LPP przygotowuje się do debiutów na kolejnych rynkach. Po wejściu na rynki Albanii i Kosowa, a także powrocie do rozwoju sieci w Kazachstanie, w III kwartale tego roku ruszą salony Sinsay w Uzbekistanie, Azerbejdżanie i Gruzji. Na początku przyszłego roku polska sieć pojawi się również w Mołdawii. Jak przyznaje Marcin Bójko, Grupa LPP przygląda się również innym krajom w tym regionie, np. Kirgistanowi.
– To są młode społeczeństwa, rodziny posiadają liczne potomstwo, i są wrażliwi cenowo. Marka Sinsay może stanowić dla nich realną alternatywę wobec tradycyjnych lokalnych bazarów. Chcemy wypełnić tę lukę jako pierwsi – wyjaśnia Magdalena Kopaczewska, dyrektor IR, LPP.