Warszawa, 07.11.2025 (ISBnews) – LPP zanotowało wzrost przychodów (w walutach stałych) o 23% r/r w III kw. r. obr. 2025 (sierpień-październik 2025 r.) oraz wzrost o 22% r/r w okresie I-III kw. r.obr. 2025 r. (luty-październik 2025), podała spółka, prezentując wstępne dane operacyjne. Sprzedaż w salonach LFL wzrosła odpowiednio o 4,3% r/r i o 3,3% r/r.
Liczba nowych salonów wzrosła w III kw. br. o 232 (z czego 200 to Sinsay, a 32 Reserved, Cropp, House, Mohito), a w okresie I-III kw. 2025 r. o 664 (z czego 565 to Sinsay, a 99 Reserved, Cropp, House, Mohito), podano.
“W III kwartale spółka zanotowała powrót do ponad 20% wzrostu sprzedaży (w walutach stałych) zarówno w offline, jak i online. Spółka kontynuowała aktywną politykę maksymalizacji marży brutto przy jednoczesnym efektywnym zarządzaniu kosztami SG&A, skupiając się na rentownym wzroście” – czytamy w komunikacie.
Powierzchnia handlowa na dzień 31 października 2025 r. wyniosła 2 850 m2 (wzrost o 26% r/r), w tym Sinsay – 1 733 m2 (wzrost 48% r/r) oraz Reserved, Cropp, House, Mohito – 1 117 m2 (wzrost o 3% r/r), czytamy dalej.
LPP opublikuje raport finansowy za III kwartał 2025 r. 11 grudnia 2025 roku.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2024 (luty 2024 – styczeń 2025) spółka miała 20,2 mld zł skonsolidowanych przychodów.
(ISBnews)

10 godzin temu







