Z początkiem listopada 2025 roku Marta Pakieła rozpoczęła pracę na stanowisku Dyrektorki Sprzedaży w firmie House of Impact, specjalizującej się w doradztwie dla branży gastronomicznej.
Pakieła od lat związana jest z branżą hotelarską i eventową. Ostatnio pełniła funkcję MICE Business Lead w Full House Group, gdzie odpowiadała za rozwój sprzedaży segmentu eventowego i współpracę z klientami korporacyjnymi w kompleksie Food Town w Fabryce Norblina.
Wcześniej, przez cztery lata, była związana z marką Wyjątkowy Prezent, pełniąc funkcję B2B Sales Managera. Odpowiadała tam za strategię sprzedaży biznesowej oraz współpracę z kluczowymi partnerami. Ma także doświadczenie w strukturach hotelowych – pracowała m.in. jako Regionalny Kierownik Sprzedaży w sieci Dobry Hotel oraz Key Account Manager w Zdrojowa Hotels, gdzie zajmowała się obsługą klientów korporacyjnych i organizatorów wydarzeń.
W House of Impact będzie odpowiedzialna za rozwój strategii sprzedażowej, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych oraz współpracę z restauracjami i lokalami gastronomicznymi w zakresie zwiększania efektywności operacyjnej i wyników finansowych.
House of Impact to firma doradcza, którą tworzą eksperci z branży gastronomicznej – Adam Pecyna i Jacek Jaskólski. Łączą wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży, zarządzania personelem i praktyki gastronomicznej, wspierając właścicieli lokali w rozwoju ich biznesów i podnoszeniu rentowności operacji.

10 godzin temu







