Zarz膮dzanie sytuacj膮 kryzysow膮. Co jest wa偶ne? Zapytali艣my Dominik臋 i Krzysztofa z mBanku.
W tym odcinku:
1. Jak to si臋 sta艂o, i偶 pojawi艂y si臋 trzy s艂ynne pushe 2. Kiedy mBank zorientowa艂 si臋, i偶 co艣 nie dzia艂a 3. Naj艂atwiejsze w ca艂ej sytuacji?4. Najtrudniejsze w ca艂ej sytuacji
5. Jak si臋 komunikuje problem? 6. Jak nale偶y post膮pi膰 w sytuacji kryzysowej? 7. Nauka na przysz艂o艣膰 8. Jak poradzi膰 sobie ze wkurzonymi klientami?
Jak z b艂臋du zrobi膰 promocj臋? https://bit.ly/30MXnrU
Kontakty do Escola Mobile:
Krzysztof Wojewodzic: http://bit.ly/KWojewodzic
Mail: [email protected]
J臋drzej: http://bit.ly/JPaulus
Mail: [email protected]
Strona: https://escola.pl/
Muzyka: Kevin MacLeod
Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Oce艅 nasz podcast na itunes: https://bit.ly/EscolaMobileIT