Meta odpowiada na zarzuty NASK. Sprawa wpływu na reklamy wyborcze

Zdjęcie: | Foto: JRdes / Shutterstock
Właściciel Facebooka, Meta, w opublikowanym stanowisku informuje, iż spółka nie znalazła dowodów na zagraniczną ingerencję w reklamy, które według NASK, mogły być próbą ingerencji w kampanię wyborczą.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Meta odpowiada na zarzuty NASK. Sprawa wpływu na reklamy wyborcze
Powiązane
Polska w czołówce UE. Jest powód do dumy?
4 godzin temu
Apple walczy o klientów w Chinach. Duże rabaty
5 godzin temu
Polecane
W kierunku niższej inflacji
2 godzin temu
Pokonała Sabalenkę i przeszła do historii
2 godzin temu
Oto ranking WTA po porażce Sabalenki w Rzymie
3 godzin temu
Świątek przerwała milczenie. Wymowny post
4 godzin temu