Nie minął jeszcze rok od ogłoszenia nowej strategii rozwoju, a Mex Polska – jedna z wiodących grup gastronomicznych w kraju – już może pochwalić się imponującymi efektami. Tylko od stycznia do lipca 2025 roku Grupa otworzyła pięć nowych lokali z sześciu, realizując tym samym ponad 80 proc. rocznego planu ekspansji.
To dowód na skuteczność obranej strategii i konsekwencję w umacnianiu pozycji na konkurencyjnym rynku gastronomicznym. Najnowszym jej efektem jest otwarcie kolejnej Pijalni Wódki i Piwa – tym razem w Zamościu – która rozpoczęła działalność 17 lipca br. i już od pierwszych godzin cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców.
– Z dużą satysfakcją odnotowujemy kolejne otwarcie w koncepcie Pijalnia Wódki i Piwa. Pomimo dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych trzymamy się planu i z optymizmem patrzymy na drugą połowę roku. Nowe lokalizacje już teraz generują zauważalny wpływ na przychody, co potwierdza słuszność przyjętej strategii rozwoju – powiedział Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska.
Nowe lokale na mapie
Najnowszym punktem na mapie działalności Grupy jest Pijalnia Wódki i Piwa w Zamościu, która rozpoczęła działalność w nocy z 16 na 17 lipca br. Lokal znajduje się w znakomitej lokalizacji – przy ulicy Staszica 2 – i zajmuje powierzchnię około 300 mkw.. Od pierwszych godzin działania przyciąga fanów tego popularnego konceptu bistro.
Zamojska Pijalnia to kolejny lokal uruchomiony w sprawdzonym, cieszącym się niesłabnącą popularnością w całej Polsce koncepcie rozwijanym, zarówno przez lokale własne, jak i franczyzowe. Kultowa marka, znana z niepowtarzalnego klimatu i przystępnych cen, doskonale wpisuje się w charakter miasta oraz oczekiwania lokalnych konsumentów.
Lokale Grupy uruchomione od początku 2025 roku:
- Chicas & Gorillas – Warszawa
- PIZZANOVA – Kraków
- The Mexican – Wrocław
- Prosty Temat – Kraków
- Pijalnia Wódki i Piwa (franczyza) – Zamość
Portfolio Mex
Obecnie Grupa liczy 58 lokali ulokowanych na terenie całej Polski, zbliżając się do symbolicznego progu 60 punktów. Dominującą część sieci stanowią lokale pod szyldem Pijalnia Wódki i Piwa, których funkcjonuje w kraju już 35 punktów.
Grupa kapitałowa Mex Polska nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne działania inwestycyjne. Rozbudowa sieci w największych i najbardziej dochodowych miastach w kraju, rozwój nowych konceptów oraz wzmacnianie poprzez współpracę z Glovo pozycji w segmencie delivery pozostają kluczowymi filarami strategii rozwoju Grupy.