MG Motor wprowadza na polski rynek nową wersję modelu MG3, który łączy w sobie tradycje i nowoczesne rozwiązania. Kampania, zrealizowana w formacie Fake Out of Home (FOOH), wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by w niekonwencjonalny sposób zaprezentować samochód na wielkoformatowych nośnikach. Efekt? MG3 dosłownie wjeżdża na bannery, nawiązując do współczesnych trendów w komunikacji i podkreślając odważne podejście marki do reklamy.
MG Motor podsumowuje innowacyjną kampanię Fake Out of Home promującą model MG3 – nową wersję spalinową oraz hybrydową.

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- MG Motor podsumowuje innowacyjną kampanię Fake Out of Home promującą model MG3 – nową wersję spalinową oraz hybrydową.
Powiązane
Kurs USD/PLN 18 lipca 2025 r.
44 minut temu
Kurs CZK/PLN 18 lipca 2025 r.
44 minut temu
Kurs NOK/PLN 18 lipca 2025 r.
44 minut temu
Kurs SEK/PLN 18 lipca 2025 r.
45 minut temu
Polecane
Duże problemy Rosjanina. Był pod ścianą
34 minut temu
Działo się. Najwyżej rozstawiona wyeliminowana
1 godzina temu
Faworytki nie zawiodły. Dwusetowe starcia w Hamburgu
2 godzin temu