Dokładnie 19 grudnia br. azjatycka marka MINISO otworzyła swój flagowy sklep w Polsce, zajmujący około 1000 m kw. powierzchni. Nowy salon w formacie „Land” zlokalizowany jest na poziomie +2 centrum handlowego Złote Tarasy i zastępuje wcześniejszy, tymczasowy punkt o powierzchni 70 mkw.
Otwarcie flagowego sklepu to kolejny krok w rozwoju MINISO na polskim rynku. Marka powróciła do Polski w sierpniu br., debiutując właśnie w Złotych Tarasach niewielkim formatem sklepu „Blind Box”, jednocześnie zapowiadając uruchomienie pełnowymiarowego salonu w stolicy. Grudniowe otwarcie potwierdza te plany i wzmacnia obecność sieci w jednym z kluczowych obiektów handlowych w Warszawie.
Szersza oferta i nowoczesny format
Flagowy sklep MINISO w Warszawie, zajmujący powierzchnię ponad 1000 metrów kwadratowych, został zaprojektowany jako tętniąca życiem, pełna euforii przestrzeń dla młodych konsumentów. Inspirowany karnawałem sufit nadaje ton żywemu, wciągającemu otoczeniu. Sklep, zaprojektowany tak, aby dostarczać euforii i kreatywności na każdym kroku, posiada tematyczne ekspozycje. Jako miejsce, w którym można zaopatrzyć się we wszystko, sklep będzie oferował wysokiej jakości, kreatywne produkty z różnych kategorii, w tym kosmetyki i perfumy, artykuły gospodarstwa domowego oraz licencjonowane produkty IP.
Ponad 60% oferty sklepu będą stanowić produkty IP, a MINISO stworzyło ekskluzywne strefy, w których wyróżnione są ikony Disneya — Stitch, Kubuś Puchatek i Myszka Miki z przyjaciółmi — wraz z popularnymi postaciami z Sanrio, Chiikawa i BT21, umacniając swoją pozycję lidera w sprzedaży detalicznej opartej na IP. Od pluszowych poduszek i blindboxów po pluszowe zabawki winylowe i puzzle — sklep będzie oferował szeroki wybór modnych zabawek dla wszystkich fana.

Trwa międzynarodowa ekspansja marki MINISO
Marka MINISO powstała w 2013 roku w Pazhou (Kanton).Jej twórcami są japoński projektant Miyake Jyunya i chiński przedsiębiorca Ye Guofu. MINISO oferuje szeroką gamę produktów konsumpcyjnych. Spółka współpracuje z ponad 100 renomowanymi partnerami licencyjnymi, dostarczając produkty, które łączą jakość, estetykę, funkcjonalność i zabawę.
W 2015 roku MINISO rozpoczęło globalną ekspansję wchodząc na rynki międzynarodowe. W ciągu zaledwie kilkunastu lat stało się globalną marką prowadzącą ponad 7 500 sklepów w 112 krajach. Spółka jest notowana równocześnie na giełdzie nowojorskiej (NYSE) i w Hongkongu (HKEX). W portfolio firmy znajduje się także marka TOP TOY ,która sprzedaje najmodniejsze kolekcje zabawek.

4 dni temu






