Multibrand S’portofino z drugą lokalizacją w stolicy

6 dni temu

Należąca do firmy SAT marka multibrandowa S’portofino kontynuuje ekspansję na krajowym rynku. Pod koniec października sieć otworzyła drugi sklep w Warszawie, zlokalizowany w centrum handlowym Westfield Mokotów.

– To nasz dziewiąty omnichannelowy sklep w Polsce, a zarazem dziesiąty w Europie. Nowa przestrzeń to wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy, w którym klienci mogą doświadczyć świata S’portofino – obejmującego ponad 130 sportowych i modowych marek premium – mówi Mikołaj Zygmański, dyrektor operacyjny i członek zarządu SAT & S’portofino.

Firma SAT działa od 1990 roku, początkowo jako dystrybutor i przedstawiciel marek sportowych premium, specjalizujących się w segmencie narciarskim. W kolejnych latach spółka stworzyła i rozwinęła na skalę europejską własną sieć sklepów pod marką S’portofino. Marka ta obecna jest zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym, funkcjonując jako koncept łączący świat sportu i mody.

Sklepy stacjonarne w Polsce i Czechach

S’portofino to wyjątkowy, omnichannelowy koncept, który harmonijnie łączy sport i modę. W ofercie znajduje się asortyment ponad 130 luksusowych marek, takich jak On Running, Polo Ralph Lauren, UGG, Veja, Bogner, Chervo, Inuikii, Aeronautica Militare, Leki, La Martina, HOKA, Havaianas i wiele innych. Klienci znajdą tu przede wszystkim odzież, obuwie oraz akcesoria premium.

Obecnie spółka SAT prowadzi sprzedaż poprzez dziewięć flagowych salonów S’portofino w Polsce oraz jeden w Czechach – w praskiej galerii Westfield Chodov, otwartej w ubiegłym roku. W Polsce sklepy S’portofino zlokalizowane są w prestiżowych centrach handlowych w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Gdyni i Krakowie.

Idź do oryginalnego materiału