Największe zaufanie w Black Friday budzą duże platformy sprzedażowe i sklepy w galeriach handlowych
Zdjęcie: black friday wyprzedaż
37% Polaków wierzy w uczciwość sprzedawców przedstawiających swoje oferty na Black Friday. 43,3% rodaków nie ufa im, a 19,7% jest niezdecydowanych. Ufni w tej kwestii są zwłaszcza konsumenci w wieku 35-44 lat, zarabiający 7000-8999 zł netto miesięcznie. Po przeciwnej stronie są seniorzy, nieujawniający swoich dochodów. W przypadku ww. zakupów Polacy darzą największym zaufaniem duże platformy […]

4 godzin temu


![Tariq Al-Sakkaf, Change Lingerie: Stawiamy na franczyzę i podbój mniejszych miast. Celujemy w 150 salonów [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/10/change-shop3.jpg)




![[ANALIZA] BNP Paribas Real Estate Poland: nieruchomości komercyjne w trendzie wzrostu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/inwestycje.jpg)