Netto staje się lokalnym centrum podstawowych usług finansowych

5 godzin temu

Netto rozwija swoje usługi finansowe i udostępnia wpłatę gotówki na kartę również dla użytkowników kart Visa. Tym samym sklepy sieci stają się nie tylko miejscem codziennych zakupów, ale też lokalnym centrum podstawowych usług finansowych – klienci mogą zarówno wypłacić gotówkę z kasy sklepu jak z bankomatu oraz wpłacić pieniądze na konto.

To kolejny krok w stronę nowoczesnej, wygodnej obsługi finansowej dostępnej bez konieczności wizyty w placówce banku.

Zakupy i sprawy finansowe w jednym miejscu

Jak podaje Narodowy Bank Polski, na koniec grudnia 2024 r. w Polsce funkcjonowało 20 741 bankomatów. W IV kw. 2024 r. liczba ta zmniejszyła się o 55 urządzeń. Konsumenci szukają zatem prostych, wygodnych i dostępnych rozwiązań, które pozwolą im na szybkie zarządzanie gotówką.

– W naszych sklepach – obok zakupu świeżego pieczywa, ulubionych produktów spożywczych i przemysłowych – można teraz równie łatwo zarządzać swoimi finansami, wypłacając lub wpłacając gotówkę na konto bankowe. Naszym celem jest tworzenie nowoczesnych punktów handlowych, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby konsumentów. Zakupy, wypłata gotówki, a teraz także wpłata środków na konto – wszystko to w jednym miejscu – podkreśla Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.

Szybko, bezpiecznie i lokalnie

Aby skorzystać z usługi, wystarczy pobrać aplikację PolCard Pay, z którą należy powiązać kartę płatniczą i która służy do weryfikacji tożsamości właściciela karty. Dane osobowe w aplikacji można uzupełnić przy pierwszym uruchomieniu w dowolnym miejscu, np. w domu. Dzięki temu nie ma już potrzeby legitymowania się u sprzedawcy podczas realizowania wpłaty – pozwala to znacząco skrócić czas całej transakcji i zwiększa jej bezpieczeństwo. W momencie płatności za zakupy wystarczy poinformować kasjera o chęci zrealizowania wpłaty. Po przekazaniu gotówki i autoryzacji transakcji przy użyciu karty środki trafiają na konto w ciągu około 30 minut. Dzienny limit wpłat wynosi 1000 zł.

Tego typu rozwiązania znacząco poszerzają dostęp do usług finansowych – zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, gdzie infrastruktura bankowa bywa mniej dostępna. Dzięki współpracy z Netto umożliwiamy klientom wygodne korzystanie z cyfrowych usług płatniczych w miejscu ich codziennych zakupów. Konsumenci oczekują pełnej elastyczności – zarówno jeżeli chodzi o formę płatności, jak i możliwość zarządzania gotówką. Dla nas to także kolejna okazja, by pokazać, jak technologia może upraszczać codzienne życie – zaznacza Tomasz Przepiórka, VP & Head of Enterprise, Central & Eastern Europe w Fiserv.

– Rozwiązanie wdrożone przez sieć sklepów Netto możliwe jest dzięki Visa Direct. Usługa ta jest elementem naszej globalnej infrastruktury i pozwala wpłacać środki na uprawnione karty, rachunki i do portfeli cyfrowych w czasie rzeczywistym. W Visa opracowujemy tego typu innowacyjne technologie i usługi po to, by płatności na całym świecie były szybsze, bezpieczniejsze i bardziej przejrzyste. Dzięki możliwości dokonania transferów pieniężnych w lokalnym sklepie, konsumenci mają ułatwiony dostęp do nowoczesnych usług finansowych, a także mogą sprawnie przesyłać środki, kiedy tego potrzebują – mówi Dorota Marciniak, Dyrektorka zespołu rozwoju akceptacji w Polsce, Visa.

Rozszerzenie oferty finansowej to część szerszej strategii Netto, która zakłada, iż sklepy stają się ważnym elementem codzienności i lokalnej infrastruktury finansowej.

Idź do oryginalnego materiału