Netto udostępnia nową usługę finansową w swoich sklepach

1 tydzień temu

Netto rozpoczyna intensywną kampanię informacyjną dotyczącą nowej usługi dla swoich klientów. Mogą oni wpłacić gotówkę na kartę Mastercard przy okazji codziennych zakupów – gwałtownie i bezpiecznie, bez konieczności poszukiwania oddziału banku bądź wpłatomatu.

Według danych Narodowego Banku Polskiego w trzecim kwartale średnio co szósta transakcja dokonywana w bankomatach była wpłatą gotówki. To pokazuje, iż choć gotówka nie zniknęła z obiegu, to jednak coraz częściej wolimy trzymać ją na koncie.

Usługi takie jak wpłata na kartę, które stają się coraz bardziej popularne, są odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta. Z tej funkcji mogą skorzystać też klienci sklepów Netto. Szybko, wygodnie i bez żadnych dodatkowych opłat wpłacą gotówkę na swoje konto bankowe dzięki karty płatniczej Mastercard.

Jak działa usługa wpłaty na kartę?

Proces wpłaty jest prosty i intuicyjny:

1. Klient pobiera aplikację PolCard Pay (jednorazowo, przed skorzystaniem z usługi po raz pierwszy).

2. Przy kasie informuje pracownika sklepu o chęci wpłacenia gotówki na swoje konto bankowe dzięki karty Mastercard.

3. Wpłaca wybraną kwotę (dziennie do 1000 zł).

4. Środki pojawiają się na koncie w ciągu 30 minut.

Kompleksowa obsługa gotówkowa w sklepach Netto

Warto przypomnieć, iż już od dłuższego czasu klienci Netto mogą również korzystać z usługi cashback, umożliwiającej wypłatę gotówki podczas zakupów. Dzięki usłudze wpłat sklepy Netto oferują teraz kompleksową obsługę gotówkową – klienci mogą zarówno wpłacić, jak i wypłacić pieniądze podczas robienia codziennych zakupów.

Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem, gdzie klienci mogą nie tylko zrobić kompleksowe zakupy, ale również skorzystać z dodatkowych funkcjonalności. Już od kilku lat w naszych sklepach można wypłacać gotówkę podczas zakupów. Teraz można też skorzystać również z opcji wpłaty gotówki – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska.

– Jednym z naszych priorytetów jest promowanie równego dostępu do usług finansowych. Dążymy do tego, aby cyfrowe rozwiązania płatnicze były łatwo dostępne dla wszystkich. Takie usługi jak wpłata na kartę, czy wypłata gotówki w kasie sklepu pomagają zniwelować bariery i przyczyniają się do zwiększenia wygody klientów – dodaje Tomasz Przepiórka, VP & Head of Enterprise CEE w Fiserv Polska – firmie, która była odpowiedzialna za wdrożenie funkcjonalności w terminalach płatnicznych.

Badania pokazują, iż Polacy są otwarci na innowacje płatnicze i oczekują, aby były one dostępne także w sklepach stacjonarnych. Cenią sobie także możliwość wyboru i bezpieczeństwo metody płatności. Dlatego bardzo cieszę się, iż razem z Netto Polska i Fiserv Polska, właścicielem marki PolCard udostępniamy kolejne rozwiązanie, za pomocą którego klienci sklepów Netto mogą wpłacać gotówkę na swoje konto w łatwy i bezpieczny sposób – mówi Magdalena Balcerzyk, dyrektorka działu Retail and Commerce w polskim oddziale Mastercard Europe.

Idź do oryginalnego materiału