Nhood zakupił firmę SCC France, wiodącego gracza rynku zarządzania nieruchomościami we Francji. Transakcja jest znaczącym krokiem w budowaniu portfolio marek specjalizujących się w usługach dla branży pod brandem Nhood.
SCC France zachowa autonomię strategiczną i operacyjną, aby zapewnić ciągłość organizacji i wypełnić zobowiązania wobec klientów. Firma będzie korzystać ze wsparcia Nhood w zakresie specjalistycznej wiedzy i zdolności inwestycyjnej, co pozwoli jej przyspieszyć transformację oraz wzmocnić konkurencyjność.
Strategiczna kooperacja ukierunkowana na potrzeby klientów
Dzięki zrealizowanej transakcji firma Nhood włącza do swojego portfolio jedną z wiodących marek specjalizujących się w zarządzaniu nieruchomościami we Francji. SCC France jest doceniana za ekspercką wiedzę oraz silne ukierunkowanie na potrzeby klientów. kooperacja Nhood i SCC France opiera się na komplementarności obu firm i wspólnym przekonaniu, iż zarządzanie nieruchomościami powinno koncentrować się na jakości usług, innowacyjności, bliskiej współpracy z klientami oraz zasadami zrównoważonego rozwoju.
Zawarta transakcja wzmacnia kompetencje firmy Nhood w kluczowym segmencie rynku i pozwala zaoferować kompleksowe usługi o wysokiej jakości na każdym etapie cyklu życia nieruchomości komercyjnych. Jednocześnie SCC France zyskuje dostęp do nowych zasobów, które umożliwią firmie realizację ambitnych projektów.
Krok w kierunku rozwoju
Transakcja polega na zakupie całościowego kapitału zakładowego firmy SCC France, która będzie przez cały czas działać pod kierownictwem Maurina Nadala. Firma zachowa autonomię strategiczną i organizacyjną, gwarantując w ten sposób ochronę interesów swoich klientów i poufność danych dotyczących ich aktywów.
– Dołączając do Nhood, robimy istotny krok w historii SCC. Jest to dla nas okazja do przyspieszenia naszej transformacji cyfrowej, przygotowania się do zmian w sektorze i dalszego podnoszenia poziomu usług świadczonych naszym klientom – powiedział Maurin Nadal, prezes SCC France.
Synergiczna współpraca
Sfinalizowana transakcja wzmacnia strategię budowania portfolio firmy Nhood, która łączy kilka obszarów specjalizacji – H&A Properties, Stereograph – w ramach otwartego modelu biznesowego. W ten sposób forma Nhood rozszerza zakres usług dla branży nieruchomości i potwierdza swoje zaangażowanie we wspieranie długoterminowego rozwoju rynku.
Opierając się na otwartym i elastycznym modelu biznesowym, firma Nhood dąży do tego, aby wyznaczać światowe standardy i stać się liderem w zakresie usług dla branży nieruchomości, służących rewitalizacji miast.
– To przejęcie wynika z potrzeby wzmocnienia i poszerzenia doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami, uzupełniając nasz zintegrowany model biznesowy. Dzięki temu obie firmy mogą wzajemnie wykorzystać swoje kompetencje i zasoby, aby docierać na nowe rynki. Wierzymy, iż partnerska kooperacja z najlepszymi pozwoli nam jeszcze lepiej wspierać klientów, nasze zespoły oraz rozwój całej branży – podsumowuje Marco Balducci, dyrektor generalny Nhood.

1 miesiąc temu





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

