Nhood Services Poland komercjalizuje Wilanów Park. Jakie są priorytety?

6 dni temu

Zespół Nhood Services Poland buduje portfolio najemców Wilanów Park – innowacyjnego wielofunkcyjnego projektu, który powstanie w warszawskim Wilanowie.

Wilanów Park został zaprojektowany jako otwarte, tętniące życiem miejsce. Na mapie warszawskich obiektów handlowych wyróżnią go nie tylko architektura oraz otoczenie ponad 2-hektarowego parku miejskiego, ale również interesujące propozycje obejmujące funkcje handlowe, gastronomię, usługi i rozrywkę.

– Zgodnie z naszymi założeniami Wilanów Park będzie wielofunkcyjnym obiektem, który zdefiniuje nowe doświadczenia klientów. Dlatego naszym celem jest zbudowanie bogatej oferty zakupowej zarówno z rozpoznawalnymi markami, jak i również takimi, których nie można spotkać w innych lokalizacjach. Poszukujemy również najemców, którzy zapewnią różnorodne propozycje spędzenia czasu dostosowane do potrzeb poszczególnych grup odbiorców – mówi Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Services Poland.

Różnorodny tenant-mix

W ramach inwestycji Wilanów Park powstanie nowoczesne centrum handlowe o powierzchni ponad 52 tys. mkw. z około 140 lokalami handlowymi, które zajmą, m.in. sklepy z różnorodnych segmentów, restauracje, rozrywka, usługi i wielosalowe kino. Zespół Nhood Services Poland od wielu miesięcy buduje ofertę zakupową tego obiektu.

– Prowadzimy proces komercjalizacji Wilanów Park, uwzględniając potrzeby i oczekiwania lokalnej społeczności oraz analizując całą strefę zasięgu. Zależy nam, żeby było to miejsce tętniące życiem, o różnorodnych funkcjach i wyróżniające się pod wieloma względami na warszawskim rynku. Obecnie prowadzimy rozmowy z najemcami reprezentującymi zarówno uznane marki obecne już na polskim rynku, jak i tymi, które dopiero planują zaistnienie w Polsce – mówi Hubert Oleksiak, Senior Leasing Manager Nhood Services Poland odpowiedzialny za Wilanów Park.

Według przyjętej strategii komercjalizacji – Nhood Services Poland planuje, iż na parterze centrum handlowego znajdą się butiki renomowanych i poszukiwanych przez klientów marek perfumeryjno-kosmetycznych, jubilerskich, bieliźniarskich, elektronika monobrandowa, akcesoria, a także pierwsze poziomy wielopiętrowych znanych sklepów odzieżowych. Szeroką ofertę modową, w tym butiki premium, marki sportowe oraz sklep z elektroniką i sprzętem gospodarstwa domowego będzie można znaleźć na pierwszym piętrze obiektu.

Oferta spożywcza i convenience

Wilanów Park jest przykładem obiektu realizującego założenia koncepcji 15-minutowego miasta, który umożliwi lokalnej społeczności załatwienie najważniejszych codziennych spraw, w tym zakupów. W centrum handlowym znajdzie się operator spożywczy Auchan z nowym konceptem.

Innowacyjne koncepty restauracyjne

– Jednym z istotnych elementów budujących atrakcyjność obiektu będzie szeroka i zróżnicowana oferta gastronomiczno-rozrywkowa, która z pewnością wyróżni Wilanów Park na tle konkurencji – podkreśla Hubert Oleksiak.

Zespół Nhood Services Poland zaplanował, iż z oferty gastronomicznej będzie można korzystać w otwartej przestrzeni na dwóch poziomach oraz w restauracjach w wydzielonych lokalach. Większość najemców gastronomicznych znajdzie się w Oranżerii, która płynnie połączy bryłę centrum handlowego z otaczającym obiekt parkiem. Takie usytuowanie zapewni również możliwość zaoferowania klientom miejsc w ogródkach restauracyjnych.

Zespół Nhood zaprasza najemców do współpracy

– W podejściu do miksu najemców w Wilanów Park i rozmowach z markami wykorzystujemy nie tylko naszą szeroką wiedzę na temat polskiego rynku, ale korzystamy również z międzynarodowej współpracy z zespołami Nhood z takich państw jak Francja, Włochy czy Hiszpania, które pracowały między innymi nad dużymi projektami, jak Vialia Vigo czy Merlata Bloom Milano i wspierają nas w rozmowach z potencjalnymi najemcami – dodaje Hubert Oleksiak.

Wilanów Park jest projektem realizowanym przez spółkę joint-venture. Celem porozumienia zawartego pomiędzy Ceetrus, Apsys i Nhood jest tworzenie innowacyjnych, zrównoważonych projektów deweloperskich, które generują wartość dla wszystkich interesariuszy zarówno mieszkańców, najemców jak i władz lokalnych i organizacji pozarządowych.

Idź do oryginalnego materiału