Nike w Łodzi: Był pop-up teraz powstał sklep w nowym koncepcie

2 tygodni temu

Nike, jedna z najbardziej popularnych marek sportowych na świecie, otworzyła w Manufakturze jedyny w Łodzi i regionie salon. Marka była wcześniej dostępna w łódzkim kompleksie w formie pop-up. Teraz lokal został powiększony i działa jako wielkoformatowy sklep liczący blisko 500 mkw.

Amerykańska marka Nike funkcjonuje na rynku od lat 60. Firma specjalizuje się w produkcji odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych, łącząc innowacyjne technologie z wyjątkowym designem. Salon w Manufakturze jest jednym z pierwszych punktów otwartych w nowym koncepcie marki.

Za ekspansję Nike odpowiada spółka Retailors Ltd (FOX Group), która planuje do końca roku w Polsce mieć sieć złożona z 25 sklepów w koncepcie Rise. O planach ekspansji marki redakcja Omnichannelnews.pl rozmawiała już przedstawicielami Retailors na początku tego roku.

Wzmocnienie oferty sportowej Manufaktury

– Nike jest doskonałym uzupełnieniem naszego portfolia najemców oferujących odzież sportową. To też jedno z najbardziej wyczekiwanych otwarć przez naszych klientów, którzy niezwykle cenią sobie produkty tej marki. Cieszymy się, iż to właśnie Manufaktura została wybrana jako pierwsze miejsce dla otwarcia salonu Nike w regionie w nowym koncepcie. Potwierdza to strategiczne znaczenie łódzkiego kompleksu jako miejsca docelowego dla zakupów i stylu życia – mówi Monika Langner, Rzecznik Prasowy Manufaktury.

W ofercie można znaleźć nie tylko sportową odzież i akcesoria, ale także popularne szczególnie wśród młodzieży elementy street wear’u, np. kultowe już buty Nike Jordan. W salonie dostępna jest również kolekcja 24.7 – zaprojektowana z myślą o współczesnych sportowcach. Linia łączy w sobie funkcjonalność i nowoczesny design, jest świetnym wyborem dla golfistów czy tenisistów.

Salon Nike jest zlokalizowany na 1. piętrze budynku galerii handlowej Manufaktury, obok sklepu Van Graaf.

Idź do oryginalnego materiału