Kantor wymiany walut w inteligentnej aplikacji mobilnej. To bohater, do skorzystania z którego zachęca nowa kampania reklamowa Banku Millennium.

Bank Millennium i nowa kampania reklamowa
Bohaterami nowej reklamy banku są znani ze współpracy z nim Maciej Musiał i Radosław Kotarski. Okazją do prezentacji możliwości wygodnej wymiany walut w kantorze w nowoczesnej aplikacji Banku Millennium jest podróż do Londynu. Podczas dalszej wycieczki po stolicy Wielkiej Brytanii aktor płaci swoją kartą do konta w lokalnej walucie. W ten sposób przedstawia kolejne ułatwienia proponowane przez bank.
„Mój sposób na udany wyjazd za granicę. Krok pierwszy: wybierz fajne miejsce, krok drugi: wejdź do apki Millennium i łatwo wymień walutę w kantorze po korzystnym kursie, krok trzeci: ciesz się podróżą! I płać wygodnie kartą do konta Millennium 360°połączoną z Twoim kontem walutowym. Wymieniaj walutę w apce Millennium, a wydatki za granicą zawsze będziesz mieć pod kontrolą” – przekonują w spocie reklamowym Radosław Kotarski i Maciej Musiał.
Kampania będzie dostępna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych. Będzie ją można obejrzeć również na kanale Banku Millennium w YouTube. Działania będą prowadzone również w Internecie.
Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.
Więcej informacji na temat rozwiązań prezentowanych w kampanii banku można znaleźć na jego stronie internetowej.
Źródło grafiki: Bank Millennium

Nowa strona internetowa mBanku. Zapowiedź zmian

Program Grantowy ING. Ruszył nabór do siódmej edycji
Czytaj więcej

Promocje bankowe dla klientów nowych i obecnych

Konto oszczędnościowe bez rachunku bankowego – gdzie dostanę?

Lokata bankowa czy konto oszczędnościowe – najlepsze oferty na koniec 2024
