Nuvalu Polska dołącza do międzynarodowej struktury amerykańskiej grupy i będzie kontynuować rozwój biznesu pod nowymi markami na polskim rynku: Coldwell Banker Poland oraz Coldwell Banker Commercial Nuvalu. Dzięki tej współpracy lokalny ekspert Nuvalu staje się częścią międzynarodowego koncernu z 119-letnią historią.
Nuvalu Polska, uznany ekspert w branży nieruchomości komercyjnych, oficjalnie dołącza do globalnej grupy Coldwell Banker, wiodącego doradcy i pośrednika w obrocie nieruchomościami. Firma ta została założona w 1906 roku w San Francisco przez Colberta Coldwella i A.W. Bankera. Oferuje szeroki zakres usług związanych z nieruchomościami, w tym sprzedaż, wynajem oraz zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i komercyjnymi. Coldwell Banker działa na całym świecie, posiadając biura w wielu krajach, teraz także w Polsce.
Coldwell Banker jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek w branży nieruchomości, znaną ze swojej reputacji, profesjonalizmu oraz innowacyjnych narzędzi wspierających sprzedaż i zakup nieruchomości.
W ramach tej integracji Nuvalu będzie kontynuować swoją działalność jako członek międzynarodowej struktury. Umożliwi to firmie rozwój, podniesienie standardów obsługi klientów oraz dalszą ekspansję, w tym na dotychczas niedostępne rynki – a wszystko to w oparciu o wiedzę, doświadczenie i międzynarodową siłę.
Spółka, jak dotychczas, pozostanie polska, a nad jej rozwojem, kierunkiem i sposobem działania będą sprawować kontrolę dotychczasowi właściciele. Transformacja Nuvalu Polska w Coldwell Banker Polska i Coldwell Banker Commercial Nuvalu pozwoli firmie zająć miejsce przy międzynarodowym stole nieruchomości komercyjnych.
Nowy rozdział dla Nuvalu Polska
Wybranie Nuvalu Polska do grupy Coldwell Banker to strategiczny krok, który pozwoli na połączenie lokalnego doświadczenia z globalnym zasięgiem i międzynarodowym know-how. Firma zyska możliwość obsługi międzynarodowych projektów i klientów, którzy myślą o wejściu na polski rynek lub dotychczas współpracowali jedynie z doradcami o międzynarodowej strukturze. Dołączenie do międzynarodowej sieci Coldwell Banker zwiększa także pozycję rynkową i pozwala Nuvalu na silne skalowanie biznesu.
– Dołączenie do brandu Coldwell Banker to dla nas dojrzały i zdecydowany krok w rozwoju firmy, którą tworzymy już od 17 lat. Nasza pozycja na rodzimym rynku, doświadczenie i know-how, połączone z zasobami globalnego lidera, umożliwią nam przyspieszenie wzrostu i dalsze podnoszenie jakości naszych usług. Nowa marka to nie tylko zmiana nazwy – to również większa wartość dla naszych klientów – mówi Łukasz Wasilewski, Managing Partner Coldwell Banker Commercial Nuvalu. – Nie ma drugiego takiego podmiotu na polskim rynku doradztwa w nieruchomościach komercyjnych, który łączy wieloletnie doświadczenie i know-how polskich przedsiębiorców, którzy od początku własnymi siłami i ciężką pracą zbudowali firmę, renomę i konkurencyjność, a wszystko to na własnym kapitale. Teraz łączymy się z międzynarodową siecią. Wykorzystamy połączenie najlepszych praktyk przedsiębiorczości oraz lokalnego spojrzenia z międzynarodowym brandem i siecią.
Grupa Coldwell Banker jest obecna w ponad 45 krajach na całym świecie i zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Polska jest dla nowych amerykańskich partnerów naturalnym i strategicznym rynkiem do rozwoju ich międzynarodowej obecności. Połączenie z lokalnym, dojrzałym i stabilnym graczem, który posiada wiedzę oraz doświadczenie oparte na sukcesach, stanowi najlepszy sposób na zdecydowane wejście na nowy rynek.
– Jako Nuvalu posiadamy odpowiednią strukturę, historię sukcesu, kompletny i kompetentny zespół. Dojrzałość organizacyjna oraz gotowość do rozwijania biznesu we współpracy z międzynarodowym partnerem to nasza strategia rozwoju. Nasza lokalna pozycja i doświadczenie zostały docenione przez Coldwell Banker – podkreśla Marcin Wasilewski, Managing Partner Coldwell Banker Commercial Nuvalu.
Korzyści dla klientów i partnerów biznesowych
Zmiana marki nie oznacza zmiany wartości, które od lat definiują działalność Nuvalu, czyli specjalizacja w obsłudze wyłącznie najemców pozostaje fundamentalną wartością i wyróżnikiem firmy na rynku.
– Nowa marka, Coldwell Banker Commercial Nuvalu, pozostaje wierna DNA firmy, czyli reprezentacji wyłącznie najemców, co gwarantuje pełną niezależność i brak konfliktu interesów. W dalszym ciągu koncentrujemy się na dostarczaniu naszym klientom kompleksowego doradztwa opartego na transparentności, profesjonalizmie i głębokim zrozumieniu ich biznesowych potrzeb. Współpraca z międzynarodowym liderem to dla nas nie tylko nowa jakość, ale również większe możliwości negocjacyjne i dostęp do globalnych zasobów. Jednak to, co nas wyróżniało i co doceniają nasi klienci – elastyczność, indywidualne podejście i strategiczne wsparcie na każdym etapie procesu najmu – pozostaje niezmienne. Nowy brand to kontynuacja najlepszych praktyk i dalszy rozwój, przy jednoczesnym zachowaniu filozofii działania, która uczyniła Nuvalu jednym z najbardziej zaufanych doradców najemców w Polsce. Nie zmieniamy wartości – zmieniamy skalę działania – mówi Łukasz Wasilewski, Managing Partner Coldwell Banker Commercial Nuvalu.
Integracja obu marek oznacza dla klientów i partnerów biznesowych dostęp do jeszcze bardziej kompleksowej oferty oraz innowacyjnych rozwiązań, dopasowanych do dynamicznych potrzeb rynku. Firma zapewnia, iż wszystkie dotychczasowe zobowiązania i kontrakty pozostają w mocy, a klienci mogą liczyć na jeszcze wyższą jakość usług oraz stabilność współpracy.
Dzięki temu połaczeniu klienci i partnerzy biznesowi Nuvalu Polska zyskają dostęp do globalnych zasobów i bezpośrednich kontaktów z międzynarodowymi inwestorami, zróżnicowanej oferty oraz nowoczesnych narzędzi do optymalizacji kosztów najmu, analiz rynkowych, danych dotyczących trendów, nastrojów i globalnych zmian.
– Wyróżniać nas będzie globalna obsługa przez lokalny rynek. Dzięki temu nasi klienci będą mogli w łatwy sposób, za naszym pośrednictwem, analizować oferty zagranicznych rynków i rozwijać swój biznes także na poziomie międzynarodowym. Niesie to ze sobą większą stabilność i pewność biznesową. Dołączenie do międzynarodowej sieci zwiększa wiarygodność i stabilność finansową naszej firmy, co może wpłynąć na długoterminową współpracę z klientami. Chcemy, aby nasi klienci czuli się pewnie w procesie transformacji. Wspólnie z naszymi nowymi partnerami dążymy do podnoszenia standardów i dostarczania jeszcze lepszych rozwiązań – dodaje Łukasz Wasilewski Managing Partner Coldwell Banker Commercial Nuvalu.
Nowa marka, nowe możliwości
Nuvalu Polska przechodzi proces rebrandingu, który obejmie zmianę nazwy, identyfikacji wizualnej, w tym logo, materiały marketingowe i sprzedażowe, komunikację marketingową do klientów i partnerów firmy.
– Nuvalu Polska, poprzez dołączenie do Coldwell Banker, tworzy Coldwell Banker Commercial Nuvalu, mając na celu jeszcze silniejsze skoncentrowanie się na rozwoju i rozszerzaniu swojej oferty. Zmiana brandu to nie tylko nowa identyfikacja wizualna, ale przede wszystkim krok w stronę dalszego rozwoju i wzmacniania pozycji rynkowej. Nuvalu Polska, działając pod nową nazwą Coldwell Banker Polska i Coldwell Banker Commercial Nuvalu, zamierza jeszcze intensywniej stawiać na rozwój i poszerzenie oferty. w tej chwili stawiamy na zwiększenie struktury firmy i rozwój pracowników. Czeka nas wiele wspaniałych wyzwań – dodaje Marcin Wasilewski Managing Partner Coldwell Banker Commercial Nuvalu.