Od piłkarza do projektanta mody. Pierwsza kolekcja Davida Beckhama

3 godzin temu
Zdjęcie: INTERIA.PL


David Beckham - gwiazda futbolu, celebryta, mąż jednej ze Spice Girls, od niedawna jest też projektantem mody. Właśnie trwa kampania pierwszej kolekcji odzieży męskiej wiosna - lato stworzonej razem z Hugo Bossem. Nosi hasło: “Podnieś swój styl z Davidem Beckhamem”. On i kultowa niemiecka marka zapowiadają dalszą współpracę.


Związek Davida Beckhama ze światem mody nie jest niczym nowym. Przez lata można go było oglądać na billboardach i okładkach gazet. Nie tylko jako znanego piłkarza ale ikonę stylu a często twarz kampanii reklamowych. Uczestniczył w wielu, m.in. w promocji belgijskiego piwa Anheuser-Busch, gdzie spotykał się z fikcyjnymi rodzicami w barze. Reklamował Pepsi, Nespresso, Unicef a choćby chińską platformę e-commerce AliExpress.

David Beckham pisze nowy rozdział


Jednak największe uznanie i popularność przyniosło mu uczestniczenie w kampaniach Hugo Bossa. Tam piłkarz był modelem i zwykle reklamował męską bieliznę. Podobnie jak w zeszłym roku, kiedy to został twarzą wywołującej dyskusję “BOSS ONE Bodywear”, gdzie prezentował luksusową bieliznę marki. Wtedy, w okresie jesień-zima 2024, po raz pierwszy zadebiutował w roli ambasadora niemieckiej firmy modowej.Reklama


W tym roku zrobił kolejny krok - został projektantem. Po raz pierwszy Beckham aktywnie uczestniczył w tworzeniu ubrań pod marką znanego domu mody. Premiera kolekcji BECKHAM x BOSS Wiosna/ Lato 2025 jest punktem zwrotnym dla piłkarza - gwiazdy najpierw Czerwonych Diabłów, a potem Realu Madryt, AC Milanu i Paris Saint-Germain.
Boss zapewnia, iż kolekcja jest owocem prawdziwej współpracy, w której Beckham brał udział w każdym etapie procesu twórczego. Dzielił się pomysłami z zespołem projektantów, analizował kroje i wybierał materiały. “Znakiem rozpoznawczym kolekcji są detale, połączenie klasyki i świeżości, które zawsze charakteryzowało sposób, w jaki się ubiera" - informuje niemiecka marka.

Początek wielkiej przyjaźni


Kolekcja nosi hasło: “Podnieś swój styl z Davidem Beckhamem”. “Rozpoczyna się nowa era. Współprojektowana z Davidem kolekcja BECKHAM x BOSS prezentuje wysublimowany design w formie ponadczasowych podstawowych elementów garderoby” - czytamy na stronie niemieckiej marki. Pod zdjęciami gwiazdy futbolu pozującej w T-shirtach, koszulkach polo, spodniach, marynarkach czy kurtkach napisano, iż “wnosi swoją dbałość o szczegóły i wyrafinowany gust”.


Wspólna kolekcja piłkarza i znanej marki nie jest projektem jednorazowym a początkiem długoterminowej współpracy. Jej celem ma być ugruntowanie pozycji Bossa jako światowego lidera na rynku współczesnej odzieży męskiej. Razem tworzone projekty są częścią strategii mającej na celu pozycjonowanie produktu jako centralnej osi marki.
Boss zareklamował ją największym w Europie muralem. Fasadę budynku Tabernacle Street we wschodnim Londynie zdobi manualnie malowany baner o powierzchni 541 metrów kwadratowych. Widnieje na nim zdjęcie z kampanii Davida Beckhama. niedługo billboardy z kampanii będzie można podziwiać na całym świecie - od nowojorskiego Times Square po Piccadilly Circus w Londynie. Zawisną też w Europie, Azji i Australii.
Idź do oryginalnego materiału