Polska marka modowa Pako Lorente, która posiada łącznie ponad 60 sklepów w Polsce i krajach bałtyckich, wdraża nowy koncept salonów. W ramach strategii 2.0 powstanie nowoczesna przestrzeń z kompleksową obsługą, która zapewni unikalne doświadczenie zakupowe.
– Pako Lorente wkracza w nowy etap rozwoju. W ramach strategii Pako Lorente 2.0 wdrażamy nowy koncept salonów, który redefiniuje standardy obsługi klienta, wyglądu przestrzeni i podejścia do sprzedaży. Wizualna prezentacja konceptu odbędzie się już w maju w Galerii Alfa w Rydze, gdzie jesteśmy od 5 lat z powodzeniem działamy na rynku łotewskim – zapowiada Rafał Chrapkowicz, Współwłaściciel Pako Lorente.
Koncept będzie stopniowo wdrażany w nowych salonach w Polsce i zagranicą, a także w ramach modernizacji istniejących lokalizacji.

Co wyróżnia nowy koncept Pako Lorente?
• Nowoczesna, otwarta przestrzeń z silnie wyeksponowaną ofertą
• Kompleksowa stylizacja formal i smart casual – garnitury, koszule, spodnie i akcesoria w jednym miejscu
• Profesjonalne doradztwo wizerunkowe i strefa MTM
• Usługi krawieckie dostępne na miejscu – szybkie poprawki bez oczekiwania
• Integracja z kanałami online – możliwość zamówień internetowych w salonie oraz rezerwacji wizyt
• Zoptymalizowany układ salonu – kompaktowy, funkcjonalny, dopasowany do potrzeb wymagających klientów

Strategiczna rola konceptu
Jak zapewnia Rafał Chrapkowicz, zmianie ulegnie nie tylko design salonów. – To element strategii budowania spójnego doświadczenia marki na wszystkich rynkach. Koncept stanowi fundament dla nowych otwarć, modernizacji starszych lokalizacji, rozwoju strategii omnichannel i e-commerce – w tym uruchomienia sklepu online na Łotwie – a finalnie na podniesieniu jakości obsługi i efektywności salonów – tłumaczy Współwłaściciel marki.
Rozwój Pako Lorente
Obecnie w Polsce działa ponad 50 salonów tej marki. Łącznie z lokalizacjami w krajach bałtyckich jest ich ponad 60. Salony Pako Lorente mają powierzchnię od 80 do 150 mkw. Kolorystyka oraz design utrzymane w minimalistycznym i eleganckim stylu.
Pako Lorente to polska marka zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży. Na początku skupiała swoją działalność wokół produkcji męskich koszul, wraz z rozwojem poszerzyła swój asortyment i od kilku lat tworzy pełne kolekcje uzupełnione dodatkami i akcesoriami. Dodatkowo we wrześniu 2015 r. firma otworzyła pierwszy salon w nowym koncepcie Pako Lorente Woman.
