Początek jesieni przyniósł dynamiczny rozwój projektu Aura Park Szczecinek, realizowanego we współpracy Acteeum Group oraz Terg S.A.. Do grona najemców obiektu dołączyła grupa LPP, znacząco wzmacniając ofertę zakupową parku handlowego.
Na łącznej powierzchni ponad 3 000 mkw. otwarte zostaną salony marek Reserved, Sinsay, Cropp oraz House, które wprowadzą do Aura Park nową jakość oferty modowej – dotąd niedostępną w Szczecinku i okolicznym regionie.
Inwestycja w toku
Budowa obiektu rozpocznie się jeszcze w tym roku, zaś otwarcie dla klientów planowane jest na 2. połowę 2026.
Budowany przez Acteeum Group we współpracy z Terg S.A. szczecinecki Aura Park to największy i najnowocześniejszy w Szczecinku regionalny park handlowy. Wyjątkowa atrakcyjność kompleksu oraz świetna kooperacja deweloperów z najemcami sprawiają, ze najbardziej znane i wyczekiwane przez klientów marki już dołączyły do projektu. Do ich grona dołączyły ostatnio marki modowe z grupy LPP.
Dzięki podpisanym właśnie umowom najmu, Reserved, Sinsay, Cropp i House otworzą swoje salony, których łączna powierzchnia w Aura Park Szczecinek przekroczy 3,000 mkw. Tym samym, oferta modowa kompleksu, obejmująca już m. in. markę New Yorker, nabrała wyjątkowych kształtów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów.
– Mamy to! Z wielką euforią możemy ogłosić, ze marki grupy LPP dołączają do Aury Park w Szczecinku. Jesteśmy pełni satysfakcji, iż tak znamienity najemca obdarzył nas i nasz projekt zaufaniem, i to w skali ponad 3,000 mkw powierzchni handlowej. Jednocześnie wielką satysfakcję sprawia to, ze obecność Raserved, House, Sinsay i Cropp w naszym parku handlowym to świetne wpisanie się w oczekiwania rynku. Klienci ze Szczecinka i okolic nigdy dotąd nie mogli cieszyć się tak łatwym dostępem do tak różnorodnej i atrakcyjnej oferty, jaką zapewni Aura Park – mówi Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w Acteeum Central Europe.
Wspólna inwestycja handlowa
AURA Park Szczecinek to obiekt w formule regionalnego parku handlowego, który obejmuje swym zasięgiem miasto Szczecinek oraz otaczający region. Formułą architektoniczną, doborem znanych i lubianych marek oraz doskonałemu skomunikowaniu projekt realizowany we współpracy z Terg SA wprowadzi nową, niedostępną dotąd jakość oraz różnorodność w krajobraz handlowy Szczecinka i okolic.
Na łącznej powierzchni 26 tys. mkw GLA szczecinecki kompleks handlowy zaoferuje szeroką gamę sklepów, lokali gastronomicznych i usługowych różnorodnych marek. W ramach kompleksu powstanie tam największy w regionie market budowlany o powierzchni ok. 8 tys. mkw., supermarket o powierzchni ok. 2 tys. mkw. oraz 35 lokali handlowych w ramach Retail Parku.
Oferta Aura Park Szczecinek obejmie znane marki modowe, dyskontowe, obuwnicze, drogeryjne, sportowe, wyposażenia domu oraz gastronomiczne. Klienci znajdą tu także ofertę gastronomiczną, włącznie z restauracją znanej i niezwykle popularnej marki, oferującą także funkcjonalność drive-thru. Otwarcie lokali tak wielu znanych i wyczekiwanych marek umożliwi mieszkańcom miasta oraz okolic dokonanie kompleksowych i atrakcyjnych zakupów, niedostępnych dotąd w tak dogodnej i przyjaznej lokalizacji.
Dodatkowo, dla wygody klientów obiekt oferuje przestronny, łatwo dostępny parking na ponad 1000 pojazdów, stancję paliw oraz infrastrukturę zapewniającą płynne skomunikowanie zarówno w ramach Szczecinka jak i regionu.

1 tydzień temu








