19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale prowadzona jest obsługa klientów indywidualnych (w tym bankowości osobistej i osób zainteresowanych kredytem hipotecznym), firmowych oraz klientów Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego.

Od 19 grudnia klienci PKO Banku Polskiego i Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego mogą korzystać z zupełnie nowej przestrzeni oddziału w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. Doradcy obsługują klientów indywidualnych, firmowych oraz klientów Biura Maklerskiego. Oddział nie prowadzi tradycyjnej obsługi kasowej – gotówkę można wypłacić i wpłacić w urządzeniach wewnątrz oddziału. Projekt przygotowała pracownia Gowin&Siuta, która odpowiadała także za przestrzeń PKO Rotundy, otwartą 6 lat temu. W placówce można podziwiać obrazy i dzieła z bankowej kolekcji sztuki.
Placówka w centrali banku to nowoczesny, multibiznesowy oddział, który oferuje obsługę klienta indywidualnego, w tym bankowości osobistej i kredytów hipotecznych, oraz firm. Znajdujący się punkt obsługi klienta Biura Maklerskiego świadczy szeroki wachlarz usług maklerskich, inwestycyjnych, w tym zakup obligacji skarbowych. Wspólna przestrzeń dla oczekujących oraz bezpośrednie przejście do stanowisk BM umożliwiają klientom kompleksową obsługę finansową w jednym miejscu.
Obsługa gotówkowa realizowana jest wyłącznie za pośrednictwem nowoczesnych urządzeń samoobsługowych, a zespół oddziału koncentruje się na profesjonalnym doradztwie i doborze rozwiązań finansowych – zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
Model obsługi w oddziale 26 opiera się na relacji i indywidualnym podejściu do klienta. Doradcy zapraszają klientów bezpośrednio ze strefy oczekiwania, a rozmowy prowadzone są w pokojach spotkań oraz na częściowo osłoniętych stanowiskach. Zastosowane materiały dźwiękochłonne, w tym specjalne sufity, zapewniają odpowiednią akustykę i dyskrecję.
W codziennej obsłudze klientów wspiera także asystent klienta, który dba o komfort oczekujących, prowadzi działania edukacyjne oraz pomaga w korzystaniu z urządzeń samoobsługowych i stanowiska internetowego.
Charakter oddziału 26 podkreśla jego unikalny projekt wnętrza, oparty na naturalnych materiałach – szkle, metalu i kamieniu. Autorem koncepcji jest pracownia architektoniczna Gowin&Siuta, odpowiedzialna również za projekt PKO Rotundy.
We wnętrzu zastosowano m.in. wymrażane szyby zapewniające dyskrecję w pokojach spotkań oraz ekran o powierzchni ponad 22 m² w strefie oczekiwania, przeznaczony na kontent marketingowy i informacyjny. Nietypowym elementem aranżacji jest również paludarium – nowoczesna forma zieleni we wnętrzu.
Oddział w centrali PKO Banku Polskiego został zaprojektowany jako miejsce spotkań – rozmów z doradcami o nowoczesnych rozwiązaniach finansowych, ale także wydarzeń dla klientów. To również przestrzeń spotkań ze sztuką – w galerii oddziałowej prezentowane są obrazy z kolekcji banku, uzupełnione o multimedialny kontent przybliżający kontekst polskiego malarstwa.

1 dzień temu





