Poczta Polska uruchomiła placówkę w warszawskim centrum handlowym

1 miesiąc temu

Nowy punkt Poczty Polskiej centrum handlowym Fort Wola to odpowiedź na potrzeby lokalnej społeczności, która od czasu zamknięcia poprzedniej placówki na pobliskim osiedlu pozbawiona była wygodnego dostępu do usług pocztowych.

Nowo otwarty punkt Poczty Polskiej znajduje się na pierwszym piętrze Fortu Wola i na powierzchni 67 mkw. oferuje pełen zakres usług pocztowych – od nadawania i odbioru przesyłek, po obsługę przekazów pieniężnych i usług kurierskich. Jego lokalizacja na terenie centrum pozwala klientom na załatwienie spraw urzędowych w połączeniu z codziennymi zakupami czy wizytą w innych punktach usługowych.

– Od momentu zamknięcia poprzedniego punktu na pobliskim osiedlu, regularnie otrzymywaliśmy pytania od naszych klientów o możliwość uruchomienia placówki pocztowej w Forcie Wola. To pokazuje, jak ważnym elementem codziennego funkcjonowania są tego typu usługi, zwłaszcza dla osób starszych i rodzin z dziećmi, które chcą załatwić sprawy blisko domu, ale też kolejny przykład, iż nowoczesne centra handlowe pełnią dziś znacznie szerszą funkcję niż tylko handlową – mówi Magdalena Zawadzka-Mech, dyrektorka Fortu Wola.

Poczta Polska się modernizuje

Modernizacja placówek pocztowych wpisuje się w szeroko zakrojoną strategię rozwoju i adaptacji Poczty Polskiej do zmieniających się warunków rynkowych oraz oczekiwań klientów. Inwestycje w jakość obsługi, estetykę placówek i atrakcyjność oferty mają na celu nie tylko zwiększenie przychodów, ale przede wszystkim budowanie długofalowych relacji z klientami, opartych na zaufaniu i profesjonalizmie. Wszystko to wynika z Planu Transformacji przedstawionego 14 sierpnia 2024 roku przez prezesa Poczty Polskiej Sebastiana Mikosza i wprowadzonego w życie przez zarząd spółki.

Idź do oryginalnego materiału