Poczta Polska zacieśnia współpracę z platformą Temu

1 dzień temu

W lutym portal Temu odwiedziło blisko 18 mln Polaków. Bliższa kooperacja umożliwi płynną integrację logistyczną, a w konsekwencji zapewni szybsze dostawy klientom w całej Polsce, realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Współpraca ma na celu poprawę jakości usług, zwiększenie niezawodności procesu logistycznego i zapewnienie zasięgu dostaw w całym kraju, a w konsekwencji podniesienie zadowolenia klientów z usług obydwu firm. Pocztę Polską wyróżniają najwyższe standardy realizacji usługi dostawy przesyłek, m.in.: telefoniczne potwierdzenia przed doręczeniem przesyłek, bezpośrednie przekazania i śledzenie w czasie rzeczywistym.

Wzmocnienie logistyki e-commerce

Dzięki najnowocześniejszym węzłom logistycznym w Ciemnem pod Warszawą, Lisim Ogonie koło Bydgoszczy i Wrocławiu, krajowy operator gwarantuje szybkie i precyzyjne sortowanie, przetwarzanie i dostarczanie przesyłek do ponad 22 tys. punktów odbioru (w tym do najpopularniejszych sieci sklepów, tj. Żabka, Arhelan, Lewiatan, Delikatesy Centrum, ABC, Groszek Euro Sklep i Duży Ben). Logistyka Poczty Polskiej spełnia rygorystyczne kryteria wydajności, w tym przetwarzanie zamówień jeszcze tego samego dnia i zapewnienie pełnej obsługi procesów w szczytowych sezonach.

Poczta Polska jest naturalnym partnerem dla firm z rynku e-commerce. kooperacja z tak dużym, globalnym graczem, jak TEMU, dodatkowo umacnia naszą silną pozycję. Polacy bardzo chętnie korzystają z platform zakupowych, więc zadaniem Poczty Polskiej jest usprawnienie procesu, skracanie czasu dostaw i zapewnienie konkurencyjnych cen – mówi Piotr Szajczyk, wiceprezes Poczty Polskiej.

Local-to-Local

Zeszłej zimy Temu uruchomiło model Local-to-Local w Polsce, aby zachęcać polskie lokalne firmy do sprzedaży na platformie. Firma dąży do tego, by 80 proc. europejskiej sprzedaży było zaopatrywane i wysyłane z lokalnych magazynów.

– Niezawodna i wydajna logistyka jest kluczem do zapewnienia pozytywnych doświadczeń zakupowych – powiedział rzecznik Temu. – Współpracując z Pocztą Polską, wzmacniamy nasze możliwości realizacji zamówień w Polsce, zapewniając sprawniejszy proces dostawy dla naszych klientów.

Od globalnego debiutu we wrześniu 2022 r. Temu rozszerzyło swoją działalność na ponad 90 rynków na całym świecie, oferując szeroki wybór towarów w konkurencyjnych cenach. W 2024 r. Temu zostało uznane za najlepszą aplikację polecaną przez Apple i zdobyło polską nagrodę Blix za najlepszą promocję.

Idź do oryginalnego materiału