Polacy chcą niskich cen, ale oczekują też euforii z zakupów i nowoczesnych technologii
Zdjęcie: ecommerce
Wyniki najnowszego badania OC&C Retail Proposition Index 2024 wskazują, iż najniższe ceny utrwaliły się w preferencjach Polaków jako najważniejsze kryterium zakupowe, ale zaczynają oni również zwracać uwagę na inne elementy propozycji. W strategiach na 2025 rok sieci i sklepy detaliczne powinny budować ofertę odpowiadającą na potrzeby wielu pokoleń, w tym „Zetek”, a także zadbać o […]

10 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
