Polacy pokochali biało-czerwone automaty! ORLEN Paczka bije rekordy popularności

4 godzin temu

ORLEN Paczka osiągnęła kolejny kamień milowy w swoim dynamicznym rozwoju. Usługa może już pochwalić się 10 milionami użytkowników, którzy zdecydowali się skorzystać z charakterystycznych automatów Orlen. Co stoi za tym sukcesem i dlaczego Polacy coraz częściej wybierają właśnie tę formę dostawy?

ORLEN Paczka bije rekordy popularności

Jeszcze kilka lat temu ORLEN kojarzył się Polakom głównie z paliwem lub kontrowersjami politycznymi wokół ówczesnego szefostwa. Dziś jednak serca Polaków podbija jedna z najszybciej rozwijających się usług na rynku e-commerce – ORLEN Paczka. Z sieci punktów odbioru i automatów paczkowych ORLENU skorzystało już 10 milionów klientów. Firma nie zamierza jednak zwalniać tempa.

W pierwszej połowie roku ORLEN Paczka zanotowała aż 100-procentowy wzrost liczby przesyłek w stosunku do poprzedniego roku. Sukces nie jest przypadkowy. Marka konsekwentnie inwestuje w rozwój infrastruktury logistycznej, zwiększając dostępność swoich usług. Już dziś automaty paczkowe tej marki są łatwo dostępne niemal w każdym zakątku Polski, a sieć ciągle się rozbudowuje, stając się coraz większą konkurencją dla gigantów takich jak InPost.

Tylko do końca tego roku ORLEN zamierza zwiększyć liczbę automatów do niemal 8000 punktów, docierając do kolejnych tysięcy nowych klientów. Dzięki tak dynamicznemu wzrostowi usługa dostaw do biało-czerwonych automatów stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i popularnych rozwiązań logistycznych w kraju. A to nie koniec ekspansji, ponieważ firma konsekwentnie dąży do tego, by w przyszłości dostarczać paczki jeszcze szybciej i jeszcze bliżej klientów.

Kolejnym kluczowym elementem strategii ORLEN Paczki, który pozytywnie wpływa na doświadczenie użytkowników, są sobotnie dostawy realizowane do całej sieci automatów i punktów odbioru. Rozwiązanie to skraca czas oczekiwania na paczki zamówione w weekend. Co więcej, od czerwca sklepy internetowe mogą także nadawać przesyłki w soboty, które już w poniedziałek trafiają do klientów. Takie udogodnienia to idealna propozycja dla tych, którzy chcą jak najszybciej odebrać swoje zamówienia, bez konieczności czekania na dostawy przez kilka dni roboczych.

Oprócz szybkości i wygody odbioru przesyłek, ORLEN Paczka mocno stawia na promocje oraz programy lojalnościowe. w tej chwili trwa kampania we współpracy z programem lojalnościowym VITAY, w której każdy użytkownik otrzymuje aż 200 punktów VITAY za każdą odebraną przesyłkę. Marka realizuje także wspólne działania marketingowe ze sklepami internetowymi, oferując użytkownikom jeszcze więcej korzyści. Dzięki temu klienci ORLEN Paczki mogą liczyć nie tylko na błyskawiczne dostawy, ale również atrakcyjne promocje cenowe.

Aktywność w przestrzeni miejskiej

ORLEN Paczka nie ogranicza się jedynie do swojej standardowej działalności. Marka aktywnie uczestniczy w ważnych wydarzeniach społecznych i kulturalnych w całym kraju. Przykładem była obecność charakterystycznego automatu na Rynku Głównym w Krakowie podczas Pucharu Świata we wspinaczce sportowej, który cieszył się dużym zainteresowaniem publiczności.

Niebawem automat ORLENu pojawi się także na słynnym Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku, umożliwiając odwiedzającym szybkie i wygodne nadawanie zakupionych produktów bezpośrednio z wydarzenia. Takie działania wzmacniają rozpoznawalność marki i budują pozytywne skojarzenia z jej wizerunkiem.

Dla nas to ogromna satysfakcja, iż miliony Polaków wybierają ORLEN Paczkę przy realizacji zakupów online. Potwierdza to skuteczność naszych działań – dostarczamy paczki w jeden dzień do blisko zlokalizowanych punktów, a klienci są zadowoleni z jakości usługi, o czym świadczy wysoki wskaźnik satysfakcji NPS na poziomie 80 punktów. To olbrzymie zobowiązanie, które jako marka spełniamy, projektując coraz lepsze doświadczenie klientów – mówi Olaf Furmanek, dyrektor marketingu i komunikacji ORLEN Paczki.

10 milionów użytkowników to imponujący wynik, ale jak przekonują przedstawiciele ORLENu, to dopiero początek ich ambitnych planów. Wysoki wskaźnik satysfakcji klientów pokazuje, iż firma dobrze odczytuje potrzeby klientów, a inwestycje w rozwój infrastruktury i jakości usług przynoszą efekty.

Polacy wyraźnie pokochali automaty ORLENu za ich dostępność, szybkość i wygodę. jeżeli marka utrzyma obecne tempo rozwoju i dalszą strategię ukierunkowaną na potrzeby użytkowników, już niedługo może stać się jednym z liderów rynku logistycznego w Polsce. Zrzucenie InPostu z tronu nie będzie jednak aż tak proste.

Rośnie konkurencja dla InPost? Automaty paczkowe DPD podbijają polski rynek

Znajdziesz nas w Google News

Idź do oryginalnego materiału