Polacy zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki? Zaskakujący sondaż

Zdjęcie: Lidl i Biedronka Źródło: Shutterstock
Tylko co piąty polski konsument uważa, iż wojna cenowa Biedronki i Lidla jest korzystna dla klientów - wynika z sondażu UCE Research i Hybrid Europe. Coraz częściej narzekamy na chaos w ofertach dyskontów.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Polacy zmęczeni wojną cenową Lidla i Biedronki? Zaskakujący sondaż
Powiązane
Złoto w nowej erze? Tradycyjne zasady przestały działać
1 godzina temu
Polecane
Popisowy występ lidera rankingu. Stracił dwa gemy
1 godzina temu
Jest komunikat WTA. Znamy godzinę meczu Świątek - Kalinska
1 godzina temu
Znamy godzinę meczu Świątek! Rywalka jest wściekła
2 godzin temu
Jednostronne starcie Coco Gauff w Cincinnati
4 godzin temu
Deja vu Martyny Kubki. To był udany czwartek
4 godzin temu