Marka Ryłko konsekwentnie unowocześnia swoją sieć sprzedaży, wprowadzając nowy koncept aranżacji wnętrz w istniejących salonach. Ostatnio oddano do użytku trzy odświeżone lokale Ryłko w centrach handlowych Focus w Piotrkowie Trybunalskim, King Cross w Poznaniu oraz Sanowa w Przemyślu.
W zmodernizowanych salonach klienci znajdą jeszcze szerszy wybór stylowego i wygodnego obuwia na każdą okazję. Jak zapowiada właściciel marki – spółka Brawo – kolejne punkty sieci sukcesywnie przechodzić będą proces modernizacji.
Ponad 130 salonów w całej Polsce
Ryłko jest polską marką, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży obuwniczej w kraju. Salony marki zlokalizowane są w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych. Od ponad 60 lat buduje swoją pozycję dzięki wysokiej jakości, ponadczasowemu wzornictwu i umiejętnemu łączeniu tradycji z nowoczesnymi rozwiązaniami. Z kolekcji na kolekcję marka nieustannie zaskakuje ofertą, zdobywając coraz szersze grono klientów.
W portfolio Ryłko znajdują się m.in. linie damskie Estima, Relax i #RKO, a także kolekcje obuwia męskiego i galanterii skórzanej.

Początek dynamicznej ekspansji marki przypadł na lata 90-te – wówczas Ryłko uruchomiło nowoczesny zakład produkcyjny i przeszło z produkcji manualnej na maszynową. W 1998 roku otwarto pierwszy salon firmowy w Krakowie, co zapoczątkowało rozwój sieci sprzedaży w całym kraju. w tej chwili działa już ponad 130 salonów zlokalizowanych w blisko 70 miastach Polski. Sieć rozwijana jest zarówno w modelu własnym, jak i franczyzowym.