W Białej Podlaskiej otwarty został jubileuszowy, dziesiąty sklep sieci Vollmart. To kolejny krok w rozwoju tej marki – polskiej sieci handlowej zbudowanej w 100 proc. na rodzimym kapitale, która konsekwentnie umacnia swoją pozycję w segmencie hard-dyskontów.
Biała Podlaska to miasto z dużym potencjałem zakupowym, gdzie klienci poszukują prostych rozwiązań, konkurencyjnych cen i szybkiej dostępności produktów codziennego użytku.
– Wierzymy, iż nowy sklep będzie nie tylko miejscem zakupów, ale także kolejnym dowodem na to, iż polska marka może skutecznie konkurować na wymagającym rynku FMCG – bez kompromisów jakościowych i bez rezygnacji z wartości, które nas wyróżniają – przekonują przedstawiciele sieci Vollmart. Dodają, iż w planach są otwarcia kolejnych lokalizacji.
Polska sieć hard dyskontów
Vollmart to polska sieć nowoczesnych hard dyskontów. Istotą tego formatu jest zapewnienie klientom najkorzystniejszych cen na ulubione towary poprzez optymalizację procesów handlowych oraz rezygnację z kosztownego, zbędnego wyposażenia, gazetek i reklam.
Asortyment sieci obejmuje około 1200 artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej oraz przemysłowych codziennego zapotrzebowania. Dostawcami są nie tylko międzynarodowi, ale przede wszystkim lokalni producenci, którzy wytwarzają wysokiej jakości produkty.