Przyszłość retailu według Intersport

1 miesiąc temu

Intersport Polska konsekwentnie rozwija sieć sklepów, wprowadzając nowoczesny koncept sprzedażowy, którego najnowszą odsłonę można zobaczyć w centrum handlowym Millenium Hall w Rzeszowie.

Remodeling wpisuje się w globalne trendy z raportu McKinsey „Sporting Goods 2025” – aktywny styl życia staje się tożsamością marki, a omnichannel i experiential retail są najważniejsze do budowy lojalności. Nowy salon to połączenie inteligentnej ekspozycji, multimediów i lokalnych eventów – wszystko w celu zwiększenia efektywności sprzedaży i zaangażowania klientów.

Integralność kanałów sprzedażowych z trendami rynkowymi

Intersport Polska kontynuuje realizację strategii omnichannel, odpowiadając na jeden z kluczowych globalnych trendów konsumenckich – seamless commerce, potrzebę płynnej i spójnej obsługi klienta niezależnie od kanału zakupu. Ponad 60 proc. konsumentów oczekuje możliwości swobodnego przechodzenia między doświadczeniem zakupowym online i offline (McKinsey Sporting Goods 2025). NTERSPORT wdraża to podejście, umożliwiając klientom zamówienia przez internet z odbiorem w sklepie oraz zapewniając profesjonalne doradztwo i konsultacje na miejscu – dzięki czemu zakupy stają się wygodne, spersonalizowane i zgodne z oczekiwaniami konsumenta.

Customer experience w centrum nowego designu

Rzeszowski salon Intersport został zaprojektowany z myślą o efektywnej prezentacji oferty i zapewnieniu klientom optymalnych warunków do podejmowania decyzji zakupowych. Centralnym elementem tej przestrzeni jest wyróżniająca się strefa Performance – „THE HEART OF SPORT”, obejmująca profesjonalnie zaprojektowaną ekspozycję obuwniczą z kluczowymi markami sportowymi. Wizualnym uzupełnieniem koncepcji są specjalnie tory biegowe, które wprowadzają dynamiczny charakter oraz podkreślają sportową funkcjonalność salonu.

Przestrzeń sklepu została intuicyjnie podzielona na dedykowane strefy: damską, męską oraz Young Athletes. Dodatkowo utworzono wyspecjalizowane obszary edukacyjne, jak Bra Bar, Leggings Bar czy Shorts Bar, które mają na celu ułatwienie klientom profesjonalnego wyboru dopasowanych produktów. Nowy układ i aranżacja zapewniają przejrzystość oraz szybkie poruszanie się po sklepie. Wygodne strefy do przymierzania, miejsca do odpoczynku oraz atrakcyjna prezentacja produktów wpływają na pozytywne doświadczenie klienta.

Interaktywność i immersja przestrzeni

Ważnym elementem przestrzeni są multimedialne ekrany, które prezentują materiały i inspiracje treningowe, technologię produktów i treści brandowe, wzmacniając efekt pełnego doświadczenia zakupowego.

Rzeszowska lokalizacja to kolejny etap rewitalizacji kluczowych sklepów – wcześniej projekt został wdrożony w krakowskiej Zakopiance, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w warszawskich Młocinach i poznańskim Starym Browarze. Intersport planuje dalsze modernizacje i aktualizacje formatu, widząc w nich sposób na podniesienie efektywności sprzedaży i zwiększenie lojalności klientów w dobie rosnącej konkurencji online.

Modernizacje to nie tylko zmiana wyglądu salonów. To nasza odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy dziś szukają czegoś więcej niż samego zakupu – chcą inspiracji, wiedzy i doświadczenia. Dzięki nowym formatom łączymy świat online i offline, a każda wizyta w sklepie staje się częścią historii klienta z marką – podkreśla Aivars Bunde, Prezes Intersport Polska.

Debiut nowej odsłony w Rzeszowie

Zmodernizowany salon Intersport w rzeszowskim centrum handlowym Millenium Hall przy al. mjr. Wacława Kopisto 1 to kolejny krok w rozwoju nowego konceptu marki. Z okazji otwarcia, w sobotę 26 lipca br. zaplanowano wyjątkowe spotkanie z zaproszonym influencerem, wpisujące się w strategię budowania relacji z klientami i promowania aktywnego stylu życia.

Rosnący rynek sportu i outdooru, moda na aktywny styl życia oraz rozwój omnichannel redefiniują dziś branżę sportową. Nowa odsłona Intersport w Rzeszowie pokazuje, iż przyszłość zakupów to połączenie technologii, inspiracji i personalizacji, które odpowiada na potrzeby współczesnych „smart shopperów”.

Idź do oryginalnego materiału