W II kwartale kontynuowany był stabilny wzrostu w sektorze handlowym. Przybyło ponad 94 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, w tym ponad 60% stanowiły parki handlowe. [RAPORT] BNP Paribas Real Estate Poland: parki handlowe przez cały czas są dominującym formatem na rynku
Zdjęcie: BNP, centrum handlowe
W II kwartale kontynuowany był stabilny wzrostu w sektorze handlowym. Przybyło ponad 94 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, w tym ponad 60% stanowiły parki handlowe.
W II kwartale kontynuowany był stabilny wzrostu w sektorze handlowym. Przybyło ponad 94 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, w tym ponad 60% stanowiły parki handlowe. 








![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)