Piwa bezalkoholowe stają się powszechne i coraz częściej zastępują napoje z procentami, wspierając trend ograniczania spożycia alkoholu. Polska jest trzecim największym producentem piwa bezalkoholowego w Europie, a w 2024 r. ten segment odnotował w naszym kraju dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Co napędza rozwój tej kategorii? Czy to polska specyfika czy globalny trend? Kto sięga po „zerówki”? Czy piwa 0,0 są przyszłością rynku piwowarskiego? Odpowiedź na te pytania znajduje się w najnowszym raporcie „Zerówki zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0% trwa.”, wydanym przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie. To druga edycja raportu, pokazująca jak ten segment zmienił się w ciągu ostatnich lat i jakie znaczenie ma zarówno dla kondycji branży piwowarskiej w Polsce, jak przyczynia się do zmniejszenia ilości konsumowanego przez Polaków alkoholu i tym samym jest zgodny z celami polityki zdrowotnej państwa.