Grudzień to czas wytężonej pracy kurierów – od nich w dużym stopniu zależy to, czy Twoje zamówienie dotrze na czas. By zapobiec nieprzyjemnym niespodziankom, przygotowaliśmy dla Ciebie informacje dotyczące świątecznych zamówień.

①
Czas dostawy w dni robocze, to standardowo do 48 godzin od wysłania zamówienia. W grudniu czas kompletacji zlecenia może się wydłużyć o 1-2 dni robocze, a kurierzy na dostawę mogą potrzebować jeszcze kolejnych 1-2 dni roboczych, dlatego nie zwlekaj do ostatniej chwili.
②
W dniach 09.12.2025 r. – 06.01.2026 r., z uwagi na zwiększony ruch, odbiory osobiste zamówień w sklepach stacjonarnych zostaną wyłączone. Nadal natomiast możesz skorzystać z dowolnego z ponad 35 000 punktów odbioru FedEx i DPD Pickup w całej Polsce. Na odbiór zamówienia z takiego punktu masz aż 2 dni, a duża część z nich czynna jest do późnych godzin wieczornych oraz w weekendy. Dni i godziny otwarcia każdego punktu mogą się różnić i możesz je sprawdzić w koszyku podczas wyboru opcji dostawy odbiór w punkcie FedEx / DPD Pickup.
③
18 grudnia (czwartek) to ostatni dzień na złożenie i opłacenie zamówienia (do godz. 15:00) z gwarancją wysyłki i dostawy przed Świętami. Ze względu na wypadki losowe, na które nie mamy wpływu (stłuczka, pomyłka w sortowni, opóźnienie w doręczeniu przez kuriera), warto nie czekać do ostatniej chwili i złożyć zamówienie wcześniej. Z uwagi na powyższe, zamówienia złożone po wskazanym terminie, przez cały czas mają szansę być dostarczone przed Świętami, ale nie możemy już tego zagwarantować.
④
W dniach 24-26 grudnia, a także 1 stycznia i 6 stycznia zamówienia nie będą wysyłane, ani doręczane. W tych dniach Biuro Obsługi Klienta marekkondrat.pl również będzie nieczynne.
31 grudnia zamówienia będą nadawane i doręczane do godz. 14:00. Do tej samej godziny będzie dostępne również Biuro Obsługi Klienta.
W pozostałe dni, tj. 29-30 grudnia oraz 5 stycznia zamówienia będą realizowane w standardowym trybie.
Na każdym etapie zamówienia możesz sprawdzić status przesyłki logując się do panelu moje konto lub pytając o to naszego chatbota „Merlo” – znajdziesz go w prawym dolnym rogu ekranu.
⑤
Jeśli nie zdążysz złożyć zamówienia na wino we właściwym terminie, zapraszamy do sklepów stacjonarnych oraz do zakupu e-kart podarunkowych i voucherów.
A jeżeli wciąż głowisz się i szukasz pomysłu na świąteczny prezent, sprawdź nasze propozycje.
W przypadku zmian terminów realizacji zamówień, będziemy na bieżąco aktualizować ten wpis.
Życzymy udanych zakupów!








