Po remoncie i metamorfozie przestrzeni zewnętrznej, restauracja Sphinx ponownie otworzyła swoje drzwi w Centrum Handlowym Manhattan w Gdańsku. Lokal działa teraz w modelu franczyzowym, oferując gościom dania w odświeżonej, bardziej komfortowej przestrzeni.
Restauracja zyskała nowoczesne wnętrze, które łączy charakterystyczny klimat Sphinxa z nowymi, eleganckimi elementami wystroju. Całkowicie odmieniony został także ogródek letni – teraz bardziej przestronny, z wygodniejszymi miejscami do siedzenia i nowym oświetleniem, tworzącym przytulną atmosferę zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem.
– Ponowne otwarcie restauracji Sphinx w CH Manhattan to istotny krok w umacnianiu naszej obecności w Trójmieście. Dzięki zaangażowaniu zespołu i franczyzobiorcy lokal zyskał nową jakość, która – jestem przekonany – spotka się z uznaniem naszych Gości– mówi Amir El Malla, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią restauracji.

Jeden z kluczowych punktów
Lokal w CH Manhattan to jeden z kluczowych punktów na gastronomicznej mapie Gdańska – nie tylko dzięki swojej lokalizacji w centrum Wrzeszcza, ale także dzięki bogatemu menu i gościnnej atmosferze, z której słynie marka Sphinx. Restauracja będzie prowadzona przez franczyzobiorcę, który odpowiada również za inne lokale sieci w regionie.
Grupa Sfinks Polska zarządza 104 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji SPHINX (segment casual dining), siecią 28 pubów Piwiarnia (segment gastro pubów), oraz 1 restaurację Chłopskie Jadło (segment casual dining), 1 Lepione&Pieczone, 3 lokalami The Burgers oraz 1 lokalem Sphinx Cocktail Bar. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne w dowozie m.in. SPHINX, The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.