Browary Warszawskie – zrewitalizowane, restauracyjno-kulturalne serce Woli – wprowadzają bezpłatną aplikację mobilną dla odwiedzających. Łatwa w obsłudze apka jest przewodnikiem informacyjnym, a zarazem platformą lojalnościową, nagradzającą częstych i okazjonalnych gości.
Aplikacja „Browary Warszawskie” to łatwy w obsłudze przewodnik dla nowych gości, ale także dla tych, którzy znają to miejsce od lat. Umożliwia łatwe poruszanie się po około czterdziestu kawiarniach, cukierniach, restauracjach, konceptach kulinarnych i barach, serwujących smaki inspirowane kuchniami całego świata.
Mobilna aplikacja
Informuje o nowo otwartych lokalach, także usługowych oraz licznych wydarzeniach kulturalnych, których w Browarach Warszawskich nie brakuje, zwłaszcza w okresie wiosenno-letnim. A co najważniejsze – przez cały rok gwarantuje dostęp do najnowszych ofert specjalnych, promocji, akcji z nagrodami oraz aktualności o zbliżających się wydarzeniach, warsztatach i festiwalach kulinarnych z limitowaną liczbą miejsc.
– Korzystanie z naszej aplikacji przynosi wymierne korzyści gościom Browarów Warszawskich. Są zawsze na bieżąco, gwałtownie dowiadują się o nowościach, ale przede wszystkim za pośrednictwem apki mogą brać udział w akcjach specjalnych, za które w łatwy sposób otrzymują bonusy – mówi Milena Nawrat, rzeczniczka Browarów Warszawskich.


2 godzin temu
![[ANALIZA] BNP Paribas Real Estate Poland: nieruchomości komercyjne w trendzie wzrostu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/inwestycje.jpg)






