Rex Concepts wyposaży restauracje Burger King w Polsce w stacje ładowania pojazdów elektrycznych

6 godzin temu

Rex Concepts CEE planuje przekształcić swoje polskie restauracje Burger King w punkty ładowania pojazdów elektrycznych. Projekt jest realizowany we współpracy z ChargeEuropa.

W XXI wieku goście oczekują od restauracji nie tylko smacznych posiłków, ale także doświadczeń, które wpisują się w nowoczesne wartości. Rex Concepts – główny franczyzobiorca restauracji Burger King i Popeyes w Polsce – przewodzi tej transformacji, podejmując współpracę z ChargeEuropa. To strategiczne partnerstwo ma na celu przekształcenie roli restauracji szybkiej obsługi (QSR) w najważniejsze huby ładowania pojazdów elektrycznych oraz ważne elementy infrastruktury czystej energii.

Innowacyjna wizja

Wraz ze wzrostem popularności pojazdów elektrycznych ChargeEuropa dostrzega potencjał restauracji, takich jak Burger King, jako miejsc mogących odgrywać kluczową rolę w umożliwianiu i ułatwianiu interakcji pomiędzy kierowcami aut elektrycznych a lokalami gastronomicznymi. Ten rozwijający się rynek ma ogromny potencjał, który ChargeEuropa zamierza wykorzystać.

Rex Concepts realizuje tę innowacyjną wizję, wyposażając swoje restauracje Burger King w Polsce w stacje ładowania pojazdów elektrycznych. W ten sposób lokale stają się nowoczesnymi hubami ładowania, wspierającymi rozwój zrównoważonej mobilności i czystego transportu.

– Nasza kooperacja z ChargeEuropa to wyraz naszego zaangażowania w tworzenie nowoczesnych doświadczeń dla gości. Oferując łatwe i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych w restauracjach Burger King, przyczyniamy się do budowy bardziej ekologicznej przyszłości, jednocześnie uczestnicząc w dynamicznie rozwijającym się rynku usług dla kierowców — powiedział Jerzy Tymofiejew, prezes zarządu Rex Concepts CEE.

– Zawsze wierzyliśmy, iż restauracje szybkiej obsługi (QSR) mogą odgrywać kluczową rolę w rosnącym ekosystemie elektromobilności. Partnerstwo z Rex Concepts to kolejny krok w realizacji naszej misji tworzenia przyjaznej użytkownikom infrastruktury ładowania oraz kształtowania zrównoważonego rynku przyszłości – podkreśla Matt Tymowski, Prezes ChargeEuropa.

Nośniki reklamowe

Sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy restauracjach Burger King, wspierana przez cyfrową reklamę zewnętrzną (DOOH/EV), generuje dodatkowe przychody dla lokali QSR oraz zapewnia klientom szybkie ładowanie czystą energią. Nowoczesne, minimalistyczne i strategicznie rozmieszczone stacje umożliwiają kierowcom naładowanie samochodu w trakcie posiłku.

W tej strategii restauracje szybkiej obsługi stają się nie tylko miejscem na posiłek, ale także przestrzenią, w której można naładować samochód elektryczny. To istotny element infrastruktury czystej energii, zapewniający kierowcom wygodne i ekologiczne rozwiązania w podróży.

Idź do oryginalnego materiału