Gościem najbliższego odcinka wideocastu Focus na Retail będzie Roman Tulwin, założyciel marki i Prezes Zarządu Recman Sp. z o.o. – jednej z czołowych polskich firm specjalizujących się w modzie męskiej. Odcinek zostanie opublikowany już w środę 6 sierpnia.
W rozmowie Roman Tulwin opowie nam o historii powstania marki, która od blisko 40 lat działa na rynku odzieży formalnej. Zdradzi kulisy realizacji strategii omnichannel, w tym przedstawi wyzwania jakie niesie ze sobą łączenie sprzedaży online i offline. Poruszymy również temat ekspansji i rosnącej konkurencji w branży modowej, a także tego, jak firma odpowiada na zmieniające się potrzeby i nawyki klientów. Prezes Recman opowie też, jakie technologie wspierają rozwój firmy – zarówno w obszarze logistyki, jak i e-commerce czy sprzedaży stacjonarnej.
Nie zabraknie również rozmowy o trendach w modzie męskiej i o tym, jak Recman adaptuje się do zmieniającego się rynku.
Recman działa od blisko 40 lat
Recman to polska marka oferująca ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria dla mężczyzn. Flagowym wyrobem Recman są garnitury oraz marynarki projektowane w Polsce z najwyższej jakości materiałów. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe akcesoria.
Koncepcja marki Recman narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, iż w tej chwili zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów. Od 2011 roku Recman wspiera rozwój tenisa w Polsce i jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie, a jednym z ambasadorów marki jest triumfator turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej, Łukasz Kubot. Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są w 81 salonach firmowych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym www.Recman.pl.
Focus na Retail to biznesowy wideopodcast dedykowany profesjonalistom i firmom, przygotowany przez redakcję OmnichannelNews.pl i firmę HIKVISION Poland.
Zapraszamy do oglądania i słuchania.