We wrześniu Sephora uruchomiła pierwszy w historii zautomatyzowany kiosk do sprzedaży kosmetyków. Stanął on na kampusie Uniwersytetu w Toronto.
Kiosk oferuje starannie wyselekcjonowany wybór najlepiej sprzedających się i najmodniejszych produktów, a także produkty “pierwszej potrzeby”.
W pełni autonomiczne rozwiązania zdobywają coraz większą popularność. Tego typu projekty dobrze wpisują się również w strategię marki, która od lat przechodzi dynamiczną transformację w kierunku omnichannel. Każdy wdrażany przez Sephore projekt czy nowość projektowane są pod kątem jej adaptacji dla obu kanałów sprzedaży i zapewnienia synergii doświadczeń dla klienta, niezależnie od tego, czy odwiedza perfumerię stacjonarną, robi zakupy online, czy w autonomicznym kiosku.

1 rok temu





![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)

