Sinsay realizuje strategię app-first. Mieszkańcy kolejnych państw z dostępem do aplikacji

3 tygodni temu

Po niedawnym debiucie aplikacji Sinsay w Niemczech i Grecji przyszedł czas na kolejny rynek. Tym razem narzędzie trafia do Włoch, które stały się 11. rynkiem z aplikacją tej polskiej marki. Już niedługo będzie ona dostępna również na Litwie. Globalnie aplikacja ma już 8 mln unikalnych użytkowników.

Dalsza ekspansja aplikacji to najważniejszy element naszej strategii app-first, dzięki której zakupy stają się jeszcze wygodniejsze – przekonują przedstawiciele Sinsay. A Michał Laskowski, Dyrektor E-commerce w Sinsay, dodaje: W pierwszych 7 dniach od debiutu aplikacji Sinsay na rynku włoskim 60 proc. sprzedaży e-commerce w tym kraju zostało zrealizowane dzięki appki.

Aplikacja elementem strategii omnichannel

Aplikacja to nie tylko wygoda. To również dostęp do specjalnych ofert i promocji poprzez program lojalnościowy Sinsay Club, możliwość szybkiego odbioru paczki w sklepie, pełna historia zakupów w telefonie i wiele innych funkcjonalności. Co więcej, rozwiązanie mobilne wspiera też sprzedaż stacjonarną, wzmacniając efekt ROPO (research online, purchase offline).  Aż jedna czwarta klientów offline przed dokonaniem zakupów odwiedza sklep internetowy lub aplikację.

– Konsekwentnie inwestujemy więc w rozwój m-commerce, by podążać za oczekiwaniami naszych klientów. Kanał online to dziś blisko 27 proc. udziału w naszej sprzedaży, a w ciągu 3 najbliższych lat spodziewamy się podwojenia e-commerce – podkreślają przedstawiciele marki.

Szynki rozwój Sinsay

Spółka LPP ogłasza nową strategię biznesową, w której stawia na mocne przyspieszenie rozwoju Sinsay. Marka stanie się motorem napędowym Grupy i do 2027 r. ma odpowiadać za 75 proc. jej przychodów. Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej do ok. 7500 sklepów oraz zwiększeniu sprzedaży e-commerce do 10 mld zł LPP zamierza przeskalować swój biznes i w ciągu trzech lat podwoić przychody do 40 mld zł.

Idź do oryginalnego materiału