Marka Smoke, specjalizująca się w branży tytoniowej, otworzyła nowy lokal w Łodzi. Jest on zrealizowany według najnowszej koncepcji brandu.
Od momentu powstania pierwszego salonu w 2005 roku, Smoke konsekwentnie realizuje swoją misję, którą jest precyzyjne identyfikowanie i spełnianie oczekiwań konsumentów. Salon w Manufakturze jest drugą łódzką lokalizacją marki.
– Misją marki Smoke jest tworzenie przestrzeni, w której zarówno doświadczeni koneserzy cygar klasy premium, jak i osoby poszukujące nowoczesnych alternatyw – takich jak e-papierosy czy saszetki nikotynowe – znajdą produkty dopasowane do swoich potrzeb. Nieustannie śledzimy trendy i dbamy o to, by w naszej ofercie znalazły się zarówno klasyczne wyroby tytoniowe, jak i innowacyjne rozwiązania dla współczesnych użytkowników – mówi Maciej Król, dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Smoke.
Klucz do dalszego rozwoju
Jak zapewniają przedstawiciele marki, wybór Manufaktury był nieprzypadkowy i podyktowany zachowaniami konsumenckimi: – Manufaktura to nie tylko ważne miejsce na mapie zakupowej, ale również przestrzeń spotkań i stylu życia, co doskonale współgra z filozofią naszej marki. Wierzymy, iż obecność w lokalizacjach o dużym potencjale zakupowym to klucz do dalszego rozwoju, dlatego będziemy kontynuować tę strategię – komentuje Król.
Salon Smoke ma 35 mkw i jest zlokalizowany na 1. piętrze galerii handlowej Manufaktury.