Polska marka Taranko, która specjalizuje się w modzie dla kobiet, zaktualizowała aplikację mobilną wzbogacając ją o nowe funkcjonalności.
Jak przekonują przedstawiciele marki, dzięki nowej aplikacji zakupy będą jeszcze przyjemniejsze. Główne cechy i funkcjonalności aplikacji to:
– wygodniejsze zakupy z telefonu
– powiadomienia o nowościach, ekskluzywnych wydarzeniach i limitowanych kolekcjach
– Klub Taranko – szybki dostęp do wirtualnej karty
– szybszy dostęp do promocji i ofert specjalnych.
Polska marka z długą tradycją
W aplikacji Taranko klienci znajdą szeroki wybór najpiękniejszych ubrań od cenionej polskiej marki – eleganckie sukienki, idealnie skrojone bluzki i żakiety, wyjątkowe garnitury, miękkie swetry oraz luksusowe płaszcze i dodatki.
Marka Taranko powstała niemal 40 lat temu w Gdańsku. Obecnie, poza sklepem internetowym, posiada ponad 30 salonów zlokalizowanych przede wszystkim w wiodących galeriach handlowych na terenie całego kraju.

9 miesięcy temu






![[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)
![Dariusz Frużyński, Sportano: jesteśmy gotowi na biznes w klubie “Miliard Plus” [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2022/11/sklep-sportano.pl-targowek10.jpg)
