Polska marka modowa Tatuum konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. W ostatnim okresie portfolio marki wzbogaciło się o następujące lokalizacje: CH Janki, CH Bonarka w Krakowie, Galeria Leszno, Galeria Tęcza w Kaliszu, NoVa Park w Gorzowie Wlkp., CH Skende w Lublinie, Aupark Košice na Słowacji i ÁRKÁD Pécs na Węgrzech.
To kolejny etap w konsekwentnej realizacji strategii rozwoju sieci sprzedaży stacjonarnej.
– Obecność naszej marki w tym regionie to duży krok w umacnianiu naszej ekspansji rynkowej. Poprzez starannie zaprojektowaną ofertę, ponadczasową estetykę i sumiennie realizowane wartości marki tworzymy przestrzeń do budowania wartościowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi – zapewniają przedstawiciele marki.

Długa historia marki
Tatuum to marka z ponad 25-letnim doświadczeniem, której filozofia opiera się na tworzeniu komfortowej, kapsułowej mody inspirowanej codziennością kobiet. Projekty wyróżniają się ponadczasowym stylem, staranną konstrukcją oraz wysoką jakością materiałów – wszystko po to, by ubrania mogły towarzyszyć klientkom w każdej chwili życia: w pracy, domu i w czasie wyjątkowych okazji.