Ameryka powoli zamyka się na chińskie towary (nawet jeżeli cła tymczasowo zostały zawieszone). Azjatyccy sprzedawcy przesuwają więc gigantyczne budżety marketingowe na Europę – w tym Polskę. prawdopodobnie też wyświetlają Wam się na każdym kroku ich reklamy zapraszające do rejestracji i odbioru atrakcyjnych nagród. Czy jesteśmy gotowi na tę ofensywę? Jak silne są w tej chwili platformy takie jak Temu czy Shein? I jak po cichu, za setki milionów dolarów, przejmują nasze portfele? I dlaczego warto się zastanowić zanim tam coś kupimy?
Temu i Shein zamienią amerykańskich konsumentów na polskich? Gigantyczne „nagrody” za założenie konta i zakupy. I wielkie budżety marketingowe

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Temu i Shein zamienią amerykańskich konsumentów na polskich? Gigantyczne „nagrody” za założenie konta i zakupy. I wielkie budżety marketingowe
Powiązane
Masło znów drożeje. Za kostkę zapłacimy choćby 11 zł
3 godzin temu
Kursy walut. Powell nadleciał "gołębiem" - dolar w dół
4 godzin temu
Rating kredytowy firm. Jak ocenić ryzyko w biznesie?
5 godzin temu
Polecane
Kosztowne błędy. US Open nie dla Polki
1 godzina temu
US Open. Turniej główny nie dla Lindy Klimovicovej
2 godzin temu
US Open. Niedziela z pierwszym polskim meczem
3 godzin temu