Centrum handlowe Toruń Plaza wzmacnia swój tenant mix, odpowiadając na potrzeby klientów poszukujących wysokiej jakości, modnych produktów obuwniczych i dodatków.
W piątek 1 sierpnia 2025 r. do grona najemców dołącza Venezia – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku fashion retail. Nowy salon o powierzchni ok 180 mkw. zlokalizowany został na poziomie 0, naprzeciwko niedawno otwartego salonu Medicine.
Szerokie grono odbiorców
Venezia, obecna na polskim rynku od 1996 roku, rozwija sieć sprzedaży w całym kraju, licząc dziś blisko 70 salonów regularnych i outletowych. Marka znana jest z połączenia elegancji, klasyki, minimalizmu i wyrafinowanego wzornictwa. Oferuje kolekcje obuwia, toreb, galanterii skórzanej i akcesoriów tworzonych z dbałością o detale oraz jakość materiałów, zgodnie z najnowszymi światowymi trendami. Różnorodność oferty sprawia, iż produkty Venezia trafiają do szerokiego grona odbiorców – niezależnie od wieku, stylu życia czy upodobań estetycznych.
Nowo otwarty salon w Toruń Plaza został zaprojektowany zgodnie z koncepcją otwartego visual merchandisingu („open-sell environment”), która umożliwia klientom swobodne zapoznanie się z pełnym asortymentem, bez potrzeby sięgania po produkty schowane w pudełkach. W nowej lokalizacji klienci znajdą nie tylko kolekcje butów i toreb, ale także odzież wierzchnią, środki do pielęgnacji obuwia i skór, a także akcesoria stylizacyjne.
Doświadczenie zakupowe priorytetem
– Naszym priorytetem jest klient i jego doświadczenie zakupowe – podkreśla Daria Sasiela-Dopieralska, Dyrektor Marketingu Toruń Plaza. – Decyzja o wprowadzeniu marki Venezia do naszej oferty najemców to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumenckie wobec jakości i designu w kategorii obuwia oraz akcesoriów. Klienci coraz częściej szukają produktów, które łączą modny styl z funkcjonalnością i komfortem użytkowania. Marka Venezia doskonale wpisuje się w te potrzeby i wzbogaca naszą ofertę o wyjątkową jakość oraz szeroki wybór dla różnych grup wiekowych – dodaje.