Najnowszy projekt marki TOUS w Polsce to flagowy salon w Westfield Mokotów. Kilka tygodni temu hiszpańska marka uruchomiła również nowy salon w warszawskiej Arkadii.
Jak zapewniają przedstawiciele marki, to wyjątkowe otwarcie: nowa lokalizacja na parterze, ponad 100 mkw. powierzchni, najnowszy koncept SAPIENS EVOLUTION oraz imponujący miś w centrum salonu, który już przyciąga uwagę klientów i wzmacnia rozpoznawalność marki TOUS w Warszawie.
– To także kolejny krok w kierunku budowania pełnego doświadczenia zakupowego. W salonie dostępna jest permanentna bransoletka, a niedługo planujemy również kolejne wyjątkowe usługi – wszystko po to, by klient mógł poczuć 100% DNA marki TOUS w jednym miejscu – informuje Michał Ankier, Development & Operations Manager – Tous Poland.

Nowy koncept hiszpańskiej marki
Koncept EVOLUTION to zmiany w zakresie materiałów wykończeniowych, sposobu prezentacji biżuterii oraz widoczne odniesienia do historii marki.
Kolorystyka wnętrza pozostaje utrzymana w bieli i szarości, jednak przestrzeń uzupełnia stal szczotkowana, która dodaje wnętrzu mocnej stabilnej formy. Lekkości dodaje subtelne oświetlenie skupione na samym produkcie. W połączeniu z hiszpańskimi akcentami jak gres czy ceramiczne kafle, całość tworzy niezwykle ciekawą mieszankę tradycji i nowoczesności, tak istotnych dla ekspresji DNA marki.
Dokładnie 105 lat temu w niewielkim miasteczku pod Barceloną Salvador Tous wraz z żoną Teresą Ponsa, otworzyli zakład zegarmistrzowski, który z czasem stał się pracownią jubilerską. Dziś TOUS na całym świecie towarzyszy kobietom i cieszy je niepowtarzalnym designem, kolorem i hiszpańską energią. Firma w ponad 50 krajach ma ok. 700 sklepów.
W ofercie dominują biżuteria i dodatki biżuteryjne z motywem dziecięcej przytulanki – pluszowego misia. Firma słynie z tego, iż każde przedstawienie tego sympatycznego zwierzaka jest wykonane z dbałością o najdrobniejsze detale, dzięki temu wypada go nosić kobietom w każdym wieku.