Triumph wdrożył cyfrowe paszporty. To próba zakwestionowania idei fast-fashion

2 miesięcy temu

Triumph wyznacza nowe standardy transparentności, wprowadzając Cyfrowe Paszporty Produktów. To innowacyjne rozwiązanie, dostępne w salonach dzięki skanowalnego kodu QR oraz linku do platformy e-commerce, zapewnia klientom dostęp do pełnej historii produktu, który kupują – od specyfikacji tkanin po fabryki, w których powstają poszczególne elementy bielizny.

Pierwszymi produktami wyposażonymi w Cyfrowy Paszport Produktu, są modele biustonoszy Amourette, a w przyszłości planowane jest rozszerzenie tej funkcjonalności na kolejne linie. Cyfrowe Paszporty Produktów dostarczają szczegółowych informacji na temat źródeł pochodzenia materiałów, tkanin, łańcuchów dostaw, certyfikacji oraz informacji o fabrykach, oferując konsumentom pełny wgląd w złożoność i kunszt wykonania bielizny.

Zrozumienie pełnej ścieżki zakupów

Jako jedna z pierwszych marek bieliźnianych, które wdrożyły to rozwiązanie, Triumph przywiązuje szczególną wagę do jakości, przejrzystości i odpowiedzialności.

– Biustonosz to złożony produkt – mówi Vera Galarza, Global Head of Sustainability w Triumph. – Od różnorodnych koronek pozyskiwanych z wielu państw po zaawansowane komponenty projektu – każdy element biustonosza wymaga starannego doboru odpowiednich dostawców i dbałości o szczegóły. Cyfrowy Paszport Produktu to nasz sposób na umożliwienie konsumentom zrozumienia pełnej ścieżki zakupu. Stale rozwijamy metody zwiększania świadomości o pochodzeniu produktów, które oferujemy, a ten krok jest najważniejszy w naszej misji zapewnienia przejrzystości i odpowiedzialnych praktyk w całym łańcuchu dostaw – dodaje.

Triumph nawiązał współpracę z partnerem zajmującym się ograniczaniem emisji dwutlenku węgla i jego wpływu na środowisko, firmą Vaayu, wykorzystując jej rozwiązanie “Digital Product Passport Solution” do opracowania swojego nowego narzędzia. Marka ściśle współpracuje z dostawcami, którzy podzielają zaangażowanie Triumph w transparentność, co umożliwiło realizację tego projektu.

Zakwestionowanie idei fast-fashion

Nowa inicjatywa jest w pełni zgodna z podstawowymi wartościami Triumph, opartymi na oferowaniu wysokiej jakości bielizny. Takie podejście to próba zakwestionowania idei fast-fashion. Zapewniając swoim klientom wgląd w złożoność produktów, Triumph zachęca do odpowiedzialnej i świadomej konsumpcji, ograniczając niepotrzebne odpady i budując głębszą więź z konsumentami.

– Produkty Triumph są projektowane z myślą o trwałości – dodaje Galarza. – Nie wierzymy w fast fashion, ale w tworzenie bielizny, która gwarantuje jakość, komfort i wsparcie. Dzięki Cyfrowemu Paszportowi Produktu, zwiększamy transparentność i wyposażamy naszych klientów w wiedzę, która pozwala im podejmować świadome decyzje. Jednocześnie ta inicjatywa pozwala nam na głębsze zrozumienie naszego łańcucha dostaw, co pozwala nam działać odpowiedzialnie i uczciwie – dodaje.

Dzięki nowemu narzędziu, Triumph umacnia swoją pozycję lidera innowacji w branży bielizny, umożliwiając konsumentom dokonywanie świadomych wyborów i wspierając przyszłość, w której priorytetem jest zarówno jakość, jak i transparentność.

Triumph jest jedną z największych na świecie firm produkujących odzież intymną. Marka jest obecna w ponad 80 krajach z podstawowymi markami Triumph® i sloggi®. Na całym świecie firma obsługuje 20 000 klientów hurtowych i sprzedaje swoje produkty w ponad 2300 kontrolowanych punktach sprzedaży, a także za pośrednictwem kilku własnych sklepów internetowych.

Idź do oryginalnego materiału