Otwarcie nowego salonu marki Triumph w Krakowie odbędzie się 11 kwietnia 2025 r.
Triumph to jedna z najpopularniejszych marek bieliźnianych na świecie. Wyróżnia się ponad 135-letnią historią i obecnością na rynkach w 120 krajach, m.in. w Polsce, we Włoszech, Francji, Portugalii, Hiszpanii, Austrii, Niemczech, krajach skandynawskich czy w Izraelu. Na polskim rynku sieć jest obecna już w kilkudziesięciu miastach. Salony marki oferują klientkom szeroki wybór bielizny, odzieży i akcesoriów, które łączą komfort, elegancję i wysoką jakość wykonania.
Nowy salon Triumph w Serenadzie uzupełnia dotychczasową ofertę modową obiektu. Wśród marek reprezentujących segment bieliźniarski centrum znajdują się już takie marki jak Esotiq, Intimissimi i Marilyn. W nowym lokalu o powierzchni ponad 70 mkw. Triumph zaprezentuje szeroki wybór bielizny dla wszystkich typu kobiecej sylwetki, a także strojów kąpielowych i dodatków. Kolekcje łączą elegancki design z komfortem użytkowania. To znak rozpoznawczy marki, która od lat stawia na różnorodność, wysoką jakość kolekcji i zrównoważony rozwój.
Mocny punkt na mapie
– Liczymy, iż dzięki świetnej lokalizacji Centrum Serenada i jego silnej pozycji na handlowej mapie Krakowa, nowy salon Triumph będzie jednym z najchętniej odwiedzanych w regionie. Chcemy, aby spełniał oczekiwania naszych wiernych klientek i zachęcał nowe osoby do odkrywania naszych kolekcji. Nasze produkty tworzymy z myślą o trwałości, komforcie i odpowiedzialnej konsumpcji. Celebrujemy indywidualność – poprzez uważne słuchanie i zrozumienie potrzeb kobiet, na nowo definiujemy intymność. Zarówno bielizna, jak i doświadczenie zakupowe, które oferujemy, są dopasowane do każdej z naszych klientek – bo każda zasługuje na coś wyjątkowego – mówi Patrycja Florczyk, Retail Manager Triumph na Polskę i Czechy.
– Cieszę się, iż możemy oferować klientom dostęp do tak szerokiego asortymentu najbardziej znanych i lubianych marek. Dążymy do tego, aby oferta Serenady w sposób kompleksowy odpowiadała na potrzeby mieszkańców Krakowa i okolic, zarówno pod względem zakupów, jak i komfortu codziennego funkcjonowania. Chcemy, aby Centrum Serenada było miejscem nie tylko wygodnym, ale też bliskim i przyjaznym, takim, do którego chce się wracać – dodaje Iwona Sitko, Dyrektor Centrum Serenada.