Otwarcie 200. placówki VeloBanku to kamień milowy w rozwoju sieci. Dziś bank oferuje dostęp do 69 oddziałów własnych oraz 131 placówek partnerskich. Niemal 800 doradców każdego dnia wspiera tych klientów, dla których osobista rozmowa z bankierem ma przez cały czas duże znaczenie. W ciągu ostatnich 10 kwartałów sieć VeloBanku powiększała się o około 8-9 placówek miesięcznie.

Jeszcze w 2020 roku, zgodnie z danymi Komisji Nadzoru Finansowego, w Polsce dostępnych było 5769 oddziałów i 6368 innych placówek bankowych. W sierpniu tego roku zaktualizowane zestawienie KNF wskazywało na istnienie 4877 oddziałów oraz 4666 filii, ekspozytur, innych placówek obsługi klienta i przedstawicielstw banków działających w Polsce.
Nie oznacza to jednak, iż instytucje finansowe rezygnują ze stacjonarnej obsługi klienta. JPMorgan Chase, działający w ponad 100 krajach na całym świecie, ogłosił, iż do końca 2027 roku otworzy ponad 500 nowych oddziałów banku Chase, skupiając się na mniejszych ośrodkach, a choćby terenach wiejskich.
Ważnym krokiem związanym z poszerzaniem stacjonarnej dostępności banku jest transakcja przejęcia detalicznej części Citi Handlowego, która znacząco wpłynie na zwiększenie liczby oddziałów działających pod szyldem wygodnego bankowania. Systematyczne podnoszenie jakości obsługi zostało docenione przez samych klientów. Potwierdza to pierwsze miejsce VeloBanku w najnowszej edycji badania ARC Rynek i Opinia „Monitor satysfakcji klientów banków 2024”.
W październiku VeloBank przeprowadził szeroko zakrojoną kampanię zapraszającą do otwierania placówek bankowych w modelu franczyzowym. Sieć wyróżnia się szeroką dostępnością produktów w filiach, dostępem do tych samych rozwiązań IT, z których korzystają pracownicy sieci własnej, sprawdzonym modelem onboardingu oraz bieżącym wsparciem dedykowanych zespołów eksperckich.
– Chcemy, by na mapie Polski pojawiło się jak najwięcej miejsc, gdzie można porozmawiać z doradcą, który odpowie na wszelkie pytania dotyczące oferty i pomoże w formalnościach. VeloBank dynamicznie rozwija sieć placówek, a 200. oddział w Świnoujściu to jeden z licznych kroków w tym procesie. Innowacyjna bankowość w rozumieniu VeloBanku to nie tylko wyróżniające się kanały zdalne, ale też stacjonarna dostępność w nowoczesnym i wygodnym wydaniu – mówi Wojciech Olearnik, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej VeloBanku.

2 godzin temu














